Performancing Metrics

نماینده مجلس: اصلاح سیستم بانکی مقدمه تحقق اقتصاد مقاومتی است | اتاق خبر
کد خبر: 370324
تاریخ انتشار: 21 شهریور 1395 - 21:05
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح سیستم بانکی مقدمه تحقق اقتصاد مقاومتی است و تا زمانی که سیستم بانکی نقد و اصلاح نشود، قدم برداشتن در مسیر اقتصاد مقاومتی بی فایده است.

اتاق خبر:حجت الاسلام محمدحسین حسین زاده بحرینی شنبه شب در دیدار با مردم مشهد افزود: دغدغه نمایندگان مجلس و طرح های پیشنهادی آنان همگی در راستای برطرف شدن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است.
وی با بیان اینکه در این مسیر زمان بسیاری را از دست داده ایم اظهار کرد: با شورای عالی بورس و شورای پول و اعتبار هماهنگی های خوبی انجام شده و اغلب نمایندگان رضایت خود را نسبت به این امر اعلام داشته اند تا به لطف پروردگار بتوانیم زمان از دست رفته را جبران کنیم.
وی با اشاره به سهام عدالت و هدفمند کردن یارانه ها گفت: این دو موضوع از چالش های پیش روی مجلس است که با همفکری نمایندگان در مسیری درست قرار خواهد گرفت.
حسین زاده بحرینی افزود: سازمان ملل متاثر از فشارهای غرب عهدنامه هایی را به ثبت می رساند که جلو پیشرفت کشورهای در حال توسعه را بگیرد.
وی اظهار کرد: این سازمان بین المللی کشورهای مسلمان به ویژه ایران را به حمایت از تروریسم متهم می کند در حالی که خود نمونه ای بارز از حمایت از تروریسم در جهان است.
نماینده دیگر مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: برای بررسی موضوعات اقتصادی، حوزه نظارتی مجلس بسیار فعال شده است که این نوع نظارت تا رسیدن به نتیجه دلچسب ادامه دارد.
امیرحسین قاضی زاده هاشمی افزود: زمانی که تغییرات و نوسانات اقتصادی در معیشت و زندگی مردم تاثیری نگذارد آن هنگام می توان ادعا نمود که در عرصه اقتصاد مقاومتی به نتایجی مهم رسیده ایم.
وی بیان کرد: مجلس برآن است که منابع بیمه تامین اجتماعی را از طریق هدفمندکردن درست یارانه ها تامین کند، البته این طرح در حال بررسی در کمیسیون های مربوطه است که می تواند با همکاری دولت سریعتر به سرانجام برسد.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید