Performancing Metrics

خسارت ۲ میلیارد تومانی بازار گل محلاتی بر اثر آتش‌سوزی شب گذشته | اتاق خبر
کد خبر: 370346
تاریخ انتشار: 21 شهریور 1395 - 11:30
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان گل و گیاه شهر تهران از خسارت حدود دو میلیارد تومانی ۲۰ غرفه از بازار گل شهید محلاتی بر اثر آتش‌سوزی خبر داد.

اتاق خبر: اکبر شاهرخی، با اشاره به آتش‌سوزی شب گذشته بازار گل شهید محلاتی اظهار کرد: این آتش‌سوزی حوالی ساعت ۲۲ روز گذشته رخ داده است و علت آن اتصال برق این بازار گل بوده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه این حادثه خسارت مالی در بر نداشته، تنها یکی از غرفه‌داران دچار مصدومیت سطحی شده و برخی از ماموران آتش‌نشانی نیز پس از مهار آتش دچار مصدومیت شدند که مورد درمان قرار گرفتند.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان گل و گیاه شهر تهران با بیان این‌که هیچ یک از غرفه‌داران خسارت‌دیده تحت پوشش بیمه حوادث و آتش‌سوزی نبودند، گفت: با توجه به این‌که بازار گل شهید محلاتی چند بار دچار آتش‌سوزی شده، بنابراین شرکت‌های بیمه‌ای از بیمه این بازار سرباز می‌زنند و یکی از دلایل این اتفاق عدم مدیریت صحیح در بازار گل محلاتی است.

شاهرخی با انتقاد از نبود مدیریت در بازار گل شهید محلاتی، اظهار کرد: متاسفانه این بازار گل از مدیریت مشخصی برخوردار نیست و به صورت خودگردان اداره می‌شود. چندی پیش نیز به مدت یکماه برق این بازار قطع بود، چرا که بدهی ۵۰ میلیون تومانی نسبت به پرداخت قبوض برق ایجاد شده بود.

منبع:ایسنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید