Performancing Metrics

استاندار کرمانشاه: اجرای نسنجیده طرح‌ها از مشکلات کشور است | اتاق خبر
کد خبر: 370470
تاریخ انتشار: 22 شهریور 1395 - 10:02
استاندار کرمانشاه گفت: قرار نیست هرجا دکمه‌ای دیدیم، به فکر دوختن کت‌وشلوار برای آن باشیم.

اتاق خیر:اسدالله رازانی در جلسه کارگروه میراث فرهنگی و گردشگری استان که امروز(21 شهریور)در سالن جلسات تدبیر استانداری برگزار شد، اظهارکرد: آنچه که کشور ما را گرفتار کرده، اجرای نسنجیده طرح‌ها و نیمه کاره رها کردن آنها است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در سطح کشور طرح های بسیار متعددی داریم که به صورت نیمه کارها رها شده و در واقع حجم عظیمی از سرمایه کشور هدر رفته است.

استاندار کرمانشاه بر ضرورت مطالعه و کار کارشناسی دقیق قبل از اجرای طرح‌ها تاکید کرد و گفت: قرار نیست هر جایی یک دکمه‌ای پیدا کنیم به فکر دوختن کت و شلوار برای آن باشیم.

رازانی تاکید کرد: اینکه بیاییم و تمامی مخازن سدهای ساخته شده در کشور را به عنوان یک پتانسیل گردشگری ببینیم کار چندان درست و منطقی نیست، چراکه مخازن سدها قابلیت شنا کردن را ندارند و هر سال شاهدیم شماری از مردم به دلیل بی توجهی و شنا کردن در مخازن سدها جان خود را از دست می‌دهند.

وی در خصوص طرح ساماندهی سد سلیمانشاه سنقر گرفت: در اینکه مخازن سدها دارای قابلیت توسعه گردشگری هستند شک دارم، اما معتقدم در حد بهره برداری ورزشی همچون قایقرانی و ... می توان از آنها استفاده کرد.

استاندار کرمانشاه همچنین در خصوص طرح ساماندهی سه راهی هرسین گفت: در کریور گردشگری بیستون – کرمانشاه توقف ایجاد کردن و ارائه خدمات به مردم و گردشگران هدف ماست، اما این هدف باید با برنامه و مطالعه دقیق تمامی نکات لازم صورت گیرد.

رازانی افزود: در سه راهی هرسین ما باید تسهیل عبور و مرور را فراهم کنیم، نه اینکه توقف را بیشتر و طولانی‌تر کنیم.

وی تاکید کرد: تسهیل تردد با توقف دو مقوله متضاد است و ما در طرح ساماندهی سه راهی هرسین بیش از آنکه به فکر توقف باشیم، باید شرایط تسهیل تردد را فراهم کنیم.

استاندار کرمانشاه گفت: طرح ساماندهی سه راهی هرسین نیاز به مطالعه و کار کارشناسی بیشتری دارد که باید در جلسات تخصصی تر به آن پرداخته شود.

رازانی خاطرنشان کرد: ‌طرح ساماندهی غار قوری قلعه نیز به واسطه اهمیتی که برای استان دارد، باید به صورت ویژه‌تری مورد بررسی و مطالعه قرار گیرد.

منبع:ایسنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید