Performancing Metrics

نگاهی به صفحه نخست روزنامه های ورزشی اسپانیا | اتاق خبر
کد خبر: 370485
تاریخ انتشار: 22 شهریور 1395 - 12:36
پیروزی رئال مادرید و شکست بارسلونا از عناوین مهم روزنامه های ورزشی اسپانیا است.

روزنامه

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، بازی های هفته سوم لالیگا شنبه شب برگزار  و رئال مادرید با شکست اوساسونا صدرنشین شد. در زیر نگاهی داریم به عنوان های مهم صفحه نخست روزنامه های ورزشی اسپانیا.

مارکا

تیتر نخست این روزنامه به پیروزی پر گل رئال مادرید اختصاص دارد. سفیدپوشان پنج بر دو اوساسونا را شکست دادند و صدرنشین شدند. مادرید به رکورد 15 پیروزی پیاپی رسید. کریستیانو رونالدو در نخستین بازی‌اش در این فصل برای مادرید گلزنی کرد. سرخیو راموس، په په، دنیلو و لوکا مودریچ دیگر گل‌های این تیم را به ثمر رساندند.

شکست بارسلونا برابر آلاوس در نوکمپ از عناوین این نشریه است.

این روزنامه به پیروزی پر گل اتلتیکومادرید اشاره کرد. قرمز و سفیدپوشان با درخشش آنتوان گریزمان به نخستین پیروزی خود در این فصل رسیدند. مهاجم فرانسوی دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد.

موندودپورتیوو

شکست بارسلونا تیتر نخست این روزنامه است. تغییرات بیش از اندازه در ترکیب بارسلونا باعث شد آبی اناری‌های نخستین شکست خود را در این فصل تجربه کنند. یاسپر سیلسن و پاکو آلکاسر اولین دیدارشان را برای بارسا انجام دادند.

پیروزی منچسترسیتی برابر منچستریونایتد از عناوین این نشریه است. ژوزه مورینیو حریف پپ گواردیولا نشد.

آس

تیتر نخست این روزنامه به صدرنشینی مادرید اختصاص دارد.

این نشریه به عملکرد لیونل مسی و رونالدو اشاره کرد. رونالدو یک ساعت بازی کرد و در ششمین دقیقه گلزنی کرد، اما مهاجم آرژانتینی 31 دقیقه بازی کرد و نتوانست مانع شکست تیمش شود.

این روزنامه به عذرخواهی گریزمان اشاره کرد. مهاجم اتلتیکو به خاطر صحبت‌هایش پس از تساوی برابر لگانس دیروز عذرخواهی کرد.

صحبت های لوییس انریکه از عناوین این نشریه است. سرمربی بارسلونا پس از شکست گفت: این بازی یک تجربه بود و باید نتیجه را فراموش کرد.

نتایج و دیدار های هفته سوم لالیگا از عناوین این روزنامه است. سویا دو بر یک لاس پالماس را شکست داد. ویارئال با دو گل برابر ملاگا پیروز شد. امروز لگانس به مصاف اسپورتینگ خیخون می‌رود، والنسیا میزبان رئال بتیس است، گرانادا برابر ایبار قرار می گیرد و دپورتیوو لاکرونیا به مصاف اتلتیک بیلبائو می‌رود.

انتهای پیام/

کد:94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید