Performancing Metrics

2 ماه بدون مربی تمرین کردم | اتاق خبر
کد خبر: 370497
تاریخ انتشار: 22 شهریور 1395 - 15:05
اجاقلو:
دونده دوی 100 متر پارالمپیک کشورمان گفت: 2 ماه بدون اینکه مربی داشته باشم تمرین می‌کردم.

احمد اجاقلو در دوی صدمتر

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، احمد اجاقلو بعد از هشتمی در فینال دوی ۱۰۰ متر بازیهای پارالمپیک ریو گفت: متاسفانه حتی نتوانستم در این مسابقات رکورد شخصی خودم را که ۱۱.۰۵ بود بزنم. ۲ ماه بدون مربی تمرین می کردم و نمیدانستم آیا تمرین‌هایی که انجام میدهم درست است یا نه.
وی ادامه داد: نمیخواهم بهانه بیاورم. مربی من و رضا قاسمی که در المپیک شرکت کرد مشترک بود و با توجه به همراهی قاسمی نتوانست من را همراهی کند، اما فکر می کردم قبل از اعزام به ریو در اردوی آخر کنارم باشد، اما حتی در اردوی آذربایجان هم تنها بودم و هیچ کس برای من زمان نگذاشت.
دارنده مدال نقره بازی‌های پاراآسیایی اینچئون تصریح کرد: خودم مربی خودم بودم و نمیدانستم چطور باید کار کنم، اما به خودم روحیه میدادم تا موفق شوم. درخواست داده بودم تا مربیام در آخرین اردو کنارم باشد، اما نشد. نمی توانستم بهتر از این نتیجه بگیرم. البته در مسابقات کسب سهمیه رشت رکورد ۱۰.۸۸ را هم ثبت کرده بودم، اما آن زمان با کمک های مربی ام تمرین می کردم. 
اجاقلو خاطر نشان کرد: اینجا و در چند ماه اخیر نمی دانستم شرایطم به چه صورت است و رکودهایم چگونه است؛ آیا تمریناتم را درست انجام می دهم یا خیر، چون مربیان حاضر در اردو مربیان پرتاب ها هستند و مربی تخصص دو نداشتیم. تنها مشکل من در این مسابقات عدم حضور مربیام بود.
انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید