Performancing Metrics

تشویق اسماعیلی از سوی هواداران استقلال | اتاق خبر
کد خبر: 370506
تاریخ انتشار: 21 شهریور 1395 - 22:05
هواداران استقلال در پایان دیدار تیمشان برابر ماشین سازی به تشویق فرشید اسماعیلی پرداختند.

استقلال

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، دیدار تیم‌های استقلال و ماشین سازی در پایان نود دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
حواشی نیمه دوم این دیدار به شرح زیر است:
- اوسیانو کروز و دن گاسپار به همراه مارکار آقاجانیان از مربیان تیم ملی این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.
- پیش از آغاز نیمه دوم منصوریان به سمت پیام صادقیان رفت و از او بابت شعارهای هواداران استقلال دلجویی کرد.
- در اوایل نیمه دوم این دیدار تورج حق وردی به شدت نسبت به خروج منصوریان از محوطه فنی واکنش نشان داد و از سرمربی استقلال خواست دوباره از محوطه فنی خارج نشود.
- بعد از گل سامان نریمان جهان به استقلال همه نیمکت نشینان ماشین سازی جهت خوشحالی وارد زمین شدند. در آن سوی زمین هواداران ماشین سازی که میانشان هواداران تراکتورسازی هم قرار داشتند، به شدت تیم خود را تشویق کردند.
- روی نیمکت استقلال در این بازی سید حسین حسینی، بختیار رحمانی، یعقوب کریمی، علی قربانی، میثم مجیدی، محسن کریمی و لئوناردو پادوانی حضور داشتند. روی نیمکت تیم ماشین سازی هم مهدی اسلامی، امیر کامدار، اتابک زارعی، محمد نصرتی، علی دیندار، مهرداد بایرامی و مهدی قریشی حضور داشتند.
- در دقیقه ۶۵ این دیدار فرشید اسماعیلی بازیکن استقلال که روز خوبی را پشت سر گذاشته بود با محسن کریمی تعویض شد. این تعویض با حیرت بخشی از هواداران استقلال همراه بود. ظاهرا آنها تصور نمی کردند کریمی قرار است جای اسماعیلی به میدان بیاید. از سویی بعد از تعویض اسماعیلی، منصوریان به سمت او رفت و لحظاتی با این بازیکن صحبت کرد.
- تعلل بیش از حد صادقیان در زمان تعویضش اعتراض هواداران استقلال را به همراه داشت. در همین زمان برخی از هواداران استقلال علیه صادقیان فحاشی کردند که واکنش خطیبی را به همراه داشت و خطیبی لحظاتی با هواداران استقلال درگیری لفظی پیدا کرد.
- در اواخر بازی مزاحمت کاکاشویلی برای پرتاب اوت به سود استقلالی‌ها یک کارت زرد برای او داشت. در همین صحنه خطیبی به شدت از این بازیکن انتقاد کرد. سرمربی ماشین سازی گرفتن کارت توسط این بازیکن را بی دلیل می دانست.
- در دقیقه ۹۰ این دیدار بخشی از هواداران استقلال با تشویق فرشید اسماعیلی اعتراض نرمی نسبت به تصمیم سرمربی استقلال در تعویض او نشان دادند.این تشویق بعد از پایان بازی شکلی همه‌گیر داشت و هجده هزار هوادار حاضر در استادیوم این بازیکن را تشویق کردند.
- رسول خطیبی و شاگردانش بعد از پایان بازی به سمت هواداران ماشین سازی رفتند و از آنها تشکر کردند.

- آندرانیک تیموریان از سوی برخی تماشاگران استقلال تشویق شد و از سوی برخی دیگر با شعار بی غیرت مواجه شد. واکنش تیموریان نسبت به هردو گروه تکان دادن دست بود.


انتهای پیام/

کد:94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید