Performancing Metrics

هواداران باید از منصوریان حمایت کنند | اتاق خبر
کد خبر: 370516
تاریخ انتشار: 22 شهریور 1395 - 18:27
حیدری:
مدافع تیم فوتبال استقلال می‌گوید در ۹۰ درصد داربی‌ها استقلال تیم صدرنشین و پرسپولیس تیم قعرنشین جدول بوده است.

خسرو حیدری

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، خسرو حیدری درباره تساوی تیمش مقابل ماشین‌سازی اظهار کرد: دست همه هواداران را می‌بوسیم که امروز آمدند و ما را تشویق کردند. یک استقلال متفاوت را امروز همه دیدند. بعد از یک ماه تعطیلی تمرین‌های خوبی را زیر نظر مربی بدنساز تیم انجام دادیم. امروز شرایط خیلی خوبی داشتیم. ما در نیمه اول باید ۵ بر یک می‌بردیم اما بدشانسی آوردیم. مطمئن باشید این بدشانسی‌ها از تیم ما کنار می‌رود و توپ‌هایمان به گل تبدیل می‌شود. ما در این ۵ هفته برد نداشتیم و باید به دنبال برد باشیم.

وی افزود: وقتی چند گل زده نمی‌شود گل می‌خورید و کار سخت می‌شود. از دقیقه ۸۰ تا دقایق پایانی سه، چهار موقعیت خوب داشتیم اما توپ‌هایمان با بدشانسی به گل تبدیل نشد.

او درباره ناراحتی هواداران هم گفت: تماشاگران همیشه حق دارند اما باید بدانند باید پشت تیم و علیرضا منصوریان که جزو خانواده استقلال است بایستند. یک مربی نمی‌تواند با ۵ بازی شق‌القمر کند. همه باید پشت علیرضا منصوریان بایستند. شما ببینید از ترکیب پارسال حدود ۸۰ درصد تیم تغییر کرده است. در یک ماه گذشته تمرین‌های خوبی انجام داده‌ایم و آماده داربی هستیم. می‌توانستیم این بازی را با یک بازی پرگل تمام کنیم اما خوشحالیم که در حال حاضر تیم‌مان از نظر بدنی شرایطش خوب شده است.

وی ادامه داد: ما در نیمه اول می‌توانستیم ۴ بر صفر و یا ۵ بر صفر می‌شدیم اما بدشانسی آوردیم. روی گل هم ماشین‌سازی بدون فرصت چندانی به گل رسید. ما بازیکن جوانی مثل سید مجید حسینی را بازی دادیم. اگر اشتباهی هم انجام داد، همه تیم اشتباه کردند. مطمئن باشید که این بدشانسی‌ها از تیم ما می‌رود. خوشحالیم که از نظر بدنی به شرایط خوبی رسیده‌ایم.

او درباره تعویض فرشید اسماعیلی هم گفت: فرشید خودش خواست که تعویض شود. او مقداری مشکل داشت و بیرون آمد اما جوانان ما مثل فرشید اسماعیلی امروز خیلی خوب بازی کردند. مجید حسینی هم عملکرد بسیار خوبی داشت و نشان داد فوتبالیست آینده‌داری است. مطمئن باشید روز جمعه یک استقلال خوب را می‌بینید.

او در پاسخ به این سوال که بعضی مربیان از تعطیلات لیگ ناراحتند نظر شما چیست گفت: این تعطیلات بی‌تاثیر نیست اما همه ما دوست داریم تیم ملی به جام جهانی برود. باید به برنامه‌های کی‌روش احترام بگذاریم حالا چه به تیم لطمه بزند و چه نزند. همه باید از تیم حمایت کنیم و خودمان را با شرایط تیم ملی آداپته کنند.

او درباره داربی هم گفت: ۹۰ درصد بازی‌هایی که در داربی داشته‌ایم استقلال صدر بوده و پرسپولیس پایین جدول بوده است. هیچ وقت نباید به جایگاه تیم‌ها در جدول نگاه کنیم. داربی یک بازی خاص است و نه به صدر و نه به انتهای جدول ارتباط دارد. امیدوارم که داربی خوبی پیش‌روی ما باشد.

انتهای پیام/

کد:94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید