Performancing Metrics

اجرای ۸۹ درصدی طرح مسکن مهر بنیاد | اتاق خبر
کد خبر: 370564
تاریخ انتشار: 23 شهریور 1395 - 02:17
مدیرکل مسکن مهر بنیاد مسکن گفت:براساس برنامه درنظرگرفته شده، ساخت ۳۴۷ هزار و ۱۰۵ واحد مسکونی طرح مسکن مهر در۸۷۰ شهرکشور برعهده بنیاد مسکن است که ازاین میان ۳۰۷ هزار و ۹۵۰ واحد ساخته شده است.

به گزارش اتاق خبر امید محمدی درگفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره جزییات اقدامات صورت گرفته از سوی این بنیاد برای ساخت واحدهای مسکن مهرشهرهای زیر۲۵ هزار نفرجمعیت، ادامه داد : بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکنون ۸۹ درصد از برنامه طراحی شده را اجرایی کرده و تاکنون ۲۹۶ هزار و ۱۷۰ واحد مسکونی(حدود ۸۵ درصد) هم افتتاح شده است.

وی ادامه داد: طرح مسکن مهر از دو بخش ۹۹ ساله و خودمالکی تشکیل شده است که  از ۲۹۶ هزار و ۱۷۰ واحد مسکونی افتتاح شده، ۳۰ درصد ازآنها مربوط به پروژه های مسکن ۹۹ ساله و ۷۰ درصد مابقی خودمالکی هستند.

به گفته مدیرکل مسکن مهر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، خط پایان طرح مسکن مهر، تحویل واحد مسکونی به خریدار و آغاز پرداخت اقساط آن است که تاکنون دفترچه اقساط ۲۷۲ هزار و ۲۱۰ واحد که معادل ۷۸ درصد از تعهدات بنیاد مسکن است به پایان رسیده و واحدهای مسکونی هم به متقاضیان واگذارشده است.

محمدی ادامه داد: از ۸۷۰ هزار شهری که طرح مسکن مهر از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی درآن اجرایی می شود،  طرح مسکن مهر در ۳۴۵ شهر به پایان رسیده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: ساخت واحدهای مسکونی مسکن مهر سایر شهرها (۵۲۵شهر) نیز درحال انجام است که پیش بینی می شود تا پایان سال جاری و درنهایت اوایل سال ۹۶ کل پروژه های مسکن مهر شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر کشور به اتمام برسد.

وی در پایان اظهارکرد: ساخت واحدهای مسکونی طرح مسکن مهر که جمعیتی کمتر از ۲۵ هزار نفر دارند به عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است و این بنیاد تلاش دارد که هرچه سریعتر این تعهدات را اجرایی کند.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید