Performancing Metrics

توصیه مقام معظم رهبری برای «کمک نقدی یک مرحله ای به مردم» | اتاق خبر
کد خبر: 37065
تاریخ انتشار: 9 بهمن 1391 - 15:31

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی ضمن رد شایعاتی مبنی بر توافق دولت و مجلس بر زمان اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها تاکید کرد: کمک یک مرحله ای هیچ ربطی به افزایش مبلغ یارانه نقدی ندارد.

حسین سبحانی نیا در گفت و گو با خانه ملت گفت:مسئله اجرای فاز دوم هدفمندی مسئله مهمی است که با یک یا دو نشست به نتیجه روشنی نمی رسد و در جلسات مشترک دولت و مجلس تصمیم خاصی مبنی بر زمان اجرای فاز دوم هدفمندی اتخاذ نشده است.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی هم چنین تصریح کرد:در این جلسات تنها بر سر کمک یک مرحله ای که قرار است شب عید صورت گیرد صحبت هایی شده است اما هنوز در این خصوص نیز جمع بندی کاملی صورت نگرفته است.

سبحانی نیا  تاکید کرد: مسئله کمک یک مرحله ای نیز هیچ ارتباطی با مبلغ یارانه نقدی هدفمندی یارانه ها ندارد  و تنها کمک یک مرحله ای است که تا به امروز در خصوص آن صحبت هایی صورت گرفته است.

وی افزود: برای اجرای مرحله دوم فاز دوم هدفمندی یارانه ها مسئله ای است که مجلس و کارشناسان و کمیسیون های تخصصی استدلال های منطقی و قوی در خصوص آن دارند و تصمیم گیری در خصوص ادامه انجام این کار در این نشست های کوتاه مدت ممکن نیست و نمی توان در این جلسات به طور کامل در خصوص اجرای فاز اول نیز آسیب شناسی کرد.

سبحانی نیا تصریح کرد: در جلسه شب گذشته در خصوص کمک نقدی یک مرحله ای که توصیه مقام معظم رهبری نیز بوده است به یک جمع بندی نسبی رسیده اند اما در خصوص اجرای فاز دوم هدفمندی هیچ جمع بندی صورت نگرفته است.

وی ادامه داد:کمک یک مرحله ای هیچ ارتباطی به فاز دوم هدفمندی و یا افزایش مبلغ یارانه نقدی ندارد و مسئله کاملا مجزایی است که در یک مرحله صورت می گیرد.

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید