Performancing Metrics

دشمن بن افلک پیدا شد | اتاق خبر
کد خبر: 370715
تاریخ انتشار: 24 شهریور 1395 - 01:34
بن افلک، بازیگر نقش مرد خفاشی در سری تازه مجموعه فیلم «بتمن» می‌گوید این کاراکتر در قسمت تازه آن با یک دشمن قوی تازه مبارزه خواهد کرد.

به گزارش اتاق خبر، این شخصیت منفی تازه، دداستراک نام دارد و از قدرت زیادی هم برخوردار است. به نوشته وال‌استریت ژورنال، نقش این کاراکتر خبیث تازه وارد را جو مانگانیلو جلوی دوربین بازی خواهد کرد. نام این بازیگر در شرایطی به عنوان ایفاگر نقش این موجود شرور اعلام می‌شود که قبل از این شایعاتی درباره حضورش در بتمن تازه پخش شده بود، اما در زمان پخش این شایعات، کسی نمی‌دانست او قرار است در داستان فیلم در قالب چه کاراکتری ظاهر شود.

جف جونز، از مدیران شرکت دی‌سی کامیکز هم، اظهارات بن افلک را تائید کرده است. با این حال، هنوز معلوم نیست پرده‌برداری از کاراکتر دداستروک، در قسمت بعدی مجموعه فیلم بتمن خواهد بود یا قسمت تازه «لیگ عدالت». تماشاگران سینما می‌دانند کاراکترهای ابرقهرمان شرکت دی‌سی کامیکز در فیلم اخیر، در کنار یکدیگر ظاهر شده و به ماجراجویی‌های کمیک استریپی می‌پردازند.

کاراکتر بتمن که توسط مارو وولفمن و جورج پرز خلق شده، یکی از ابرقهرمان‌های سرشناس دنیای داستان‌های مصور است. کمپانی برادران وارنر از دهه 80 میلادی تا به حال، چند بار این کاراکتر را با بازی بازیگران مختلف، به دیدار با تماشاگران سینما فرستاده است. قبل از افلک، کسانی مثل مایکل کیتن و جورج کلونی در قالب این ابرقهرمان شکست‌ناپذیر بازی کرده‌اند. این کاراکتر دوشخصیتی، در دنیای آدم‌ها مولتی‌میلیاردری به نام بروس وین است. این کاراکتر در شرایطی که شهرش در خطر نابودی قرار می‌گیرد، لباس مرد خفاشی را تن کرده و تبدیل به بتمن می‌شود.

بن افلک می‌گوید اولین دیدار بزرگ کاراکتر بتمن با دد استروک در سال 1991 و در یکی از داستان‌های مصور دی‌سی کامیکز بود. دوستداران مجموعه داستان‌های مصور بتمن، استقبال خوبی از این کاراکتر و رویارویی و نبرد او با بتمن کردند.

گفته می‌شود داستان فیلمنامه بتمن تازه، براساس این داستان مصور نوشته خواهد شد. هنوز زمانی برای شروع کار فیلمبرداری قسمت دوم سری جدید بتمن با بازی بن افلک اعلام نشده است. این درحالی است که لیگ عدالت (که افلک را در قالب بتمن، در یکی از نقش‌های اصلی خود دارد) برای 17 نوامبر سال آینده میلادی روی پرده سینماهای جهان می‌رود. اولین فیلم بتمنی افلک، بهار امسال به روی پرده سینماها رفت. زک اشنایدر کارگردان فیلم بود و مبلغ 250 میلیون دلار برای تولید آن صرف شد. در این فیلم، بتمن با سوپرمن (با بازی هنری کاویل) به مبارزه‌ای سخت برمی‌خیزد. افتتاحیه کلان 166 میلیون دلاری فیلم در آمریکای شمالی، این تصور را به‌وجود آورد که در این منطقه، فروش کلانی خواهد کرد، اما فروش فیلم در آمریکای شمالی، در رقم 330میلیون دلار متوقف شد. فروش این اکشن ابرقهرمانانه در بقیه کشورهای دنیا، حدود 542 میلیون دلار شد. در حال حاضر پیش‌تولید قسمت دوم فیلم شروع شده است و با نام «احیای بتمن بدون نام» شناخته می‌شود.

کیکاووس زیاری

جام جم

نظرات
ADS
ADS
پربازدید