Performancing Metrics

رادیو تهران مسابقه عید تا عید را برگزار می کند | اتاق خبر
کد خبر: 370720
تاریخ انتشار: 24 شهریور 1395 - 02:36
علاقه مندان به مسابقه های رادیویی می توانند تا فرارسیدن عید سعید خم در ویژه برنامه «عید تا عید» شرکت کنند.

به گزارش اتاق خبر، سیدامیر بنی هاشمی تهیه کننده برنامه عید تا عید با اعلام این خبر گفت: اعیاد قربان و غدیر یکی از بزرگترین و شاد ترین اعیاد شیعیان هستند که نیاز به تبیین و یادآوری دارند و رادیو نقش مهمی در تبیین و یادآوری این ایام دارد. مسابقه عید تا عید کاری از گروه تفریحات و سرگرمی رادیو تهران است که تا عید سعید غدیر خم هر روز از ساعت 18 تا 19 و 30 دقیقه لحظات شادی را برای مخاطبان به ارمغان می آورد.
وی افزود: مهم ترین بخش این برنامه اجرای مسابقه است، علاقه مندان به شرکت در مسابقه می توانند از طریق شماره پیامکی برنامه 3000094 در مسابقه عید تا عید رادیو تهران شرکت کنند.

به گفته تهیه کننده، طراحی سوالات برنامه براساس این اعیاد فرخنده و هفته ولایت است وشرکت کنندگانی که امتیاز بیشتری کسب کنند برنده مسابقه خواهند بود.

بنی هاشمی با اشاره به موضوع های این برنامه افزود: این ویژه برنامه با موضوع های روزانه روی آنتن می رود؛ قربانی، میعادگاه ابراهیم اولین موضوعی است که دوشنبه به آن پرداخته می شود.

احرام(مهیای حرم)، طواف (بر گرد دوست)، سعی(تلاش بر درگاه دوست)، تقصیر (کوتاهی)، وقوف (کفش ها را بکن)، ولای علی، قدر غدیر و عید غدیر از دیگر موضوعاتی است که در این 9 روز به آنها پرداخته می شود.

مهدی رستمی، کارشناس مذهبی برنامه با حضور در برنامه از عید قربان که شاخص بندگی و اطاعت حضرت ابراهیم (ع) است و ولایت این پیامبر از سوی پروردگار تا عید غدیر که تجلی رسالت در امامت و منصوب شدن حضرت امام علی (ع) توسط پیامبر اکرم (ص) به جانشینی و امامت مسلمین و... اطلاعاتی را ارائه می کند.

در این برنامه تلاش می شود تا ضمن ایجاد فضای شاد ومفرح ویژه این روزها، اهمیت و ضرورت دهه امامت و ولایت (از عید قربان تا عید غدیر) در جامعه نهادینه و در جهت تبیین و ترویج استمرار رسالت با امامت و ولایت و ‌سبک زندگی ایرانی و اسلامی گامی برداشته شود.

جام جم

 
نظرات
ADS
ADS
پربازدید