Performancing Metrics

فردا بازی خاصی برای رونالدو خواهد بود | اتاق خبر
کد خبر: 370734
تاریخ انتشار: 24 شهریور 1395 - 04:56
زیدان:
سرمربی رئال مادرید دیدار برابر اسپورتینگ لیسبون را برای مهاجم پرتغالی‌اش خاص عنوان کرد.

کریستیانو رونالدو زین الدین زیدان

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، رئال مادرید چهارشنبه شب در نخستین دیدارش در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اسپورتینگ لیسبون می‌رود. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: از شروع این بازی‌ها خوشحالیم. اهمیت این مسابقات را می‌دانیم. بازیکنان برای بازی فردا شب آماده هستند. به جز فابیو کونترائو همه بازیکنان آماده هستند. مادرید تنها شانس قهرمانی ندارد. تیم‌های زیادی این شانس را دارند. فردا بازی سختی را پیش‌رو خواهیم داشت. حریفمان خوب بازی می‌کند و می‌داند چگونه بازی کند. ما مثل همیشه برای برد به میدان می‌رویم.

سرمربی مادرید درباره مدت زمان حضور کریستیانو رونالدو در بازی فردا اظهار کرد: نمی‌دانم. تنها می‌توانم بگویم برای بازی فردا آماده است. او دوست دارد بازی کند اما فردا باید وضعیت او را بسنجیم. هدفمان این است که 90 دقیقه بازی کند. رونالدو 60 روز از میادین دور بوده است. این برای یک بازیکن خیلی زیاد است چون رقابت سختی است. با رونالدو درباره زمان حضورش در بازی صحبت نمی‌کنم چون او همیشه می‌خواهد 90 دقیقه بازی کند.

زیدان افزود: می‌دانم بازی فردا برایش خاص است چون از اسپورتینگ بازی خود را شروع کرده است. اما او بازیکن حرفه‌ای است و فردا با تمام وجود بازی خواهد کرد. از دقیقه نخست با تمرکز بازی می‌کند.

سرمربی فرانسوی درباره فتح این جام اظهار کرد: می‌دانم هدفمان از بودن در لیگ قهرمانان چیست. همه از این موضوع آگاه هستند. زمانی که در زمین هستیم به دنبال کسب پیروزی هستیم. در نهایت قهرمانی هدفی است که برایش خواهیم جنگید. کار آسانی نخواهد بود. می‌دانم در تیم بزرگی حضور دارم و بازیکنان برزگی در اختیار دارم. هر چقدر تلاش بیشتری کنیم به اهدفمان نزدیک‌تر خواهیم شد.

 زیدان در مورد ژورژ خسوس سرمربی اسپورتینگ گفت: سرمربی پر شوری است و این حس را به بازیکنانش منتقل می‌کند. تیم خوبی دارد و عملکرد فوق العاده‌ای در این تیم داشته است. پرتغالی‌ها زیبا فوتبال بازی می‌کنند و می‌دانند چگونه رقابت کنند. فردا در انتظار بازی سختی خواهیم بود.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید