Performancing Metrics

رکورد سوارس بهتر از رونالدو و مسی | اتاق خبر
کد خبر: 370753
تاریخ انتشار: 24 شهریور 1395 - 08:44
اسکای اسپورت:
اسکای اسپورت با ارائه گزارش آماری از لوئیس سوارس به عنوان بهترین مهاجم فوتبال اروپا یاد کرد.

سوارس و رونالدو

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، لوییس سوارس در جریان دیدار بارسلونا و آلاوس که با شکست خانگی دو بر یک آبی‌اناری‌ها به پایان رسید، برای صدمین بار برای تیمش به میدان رفت ولی در زدن گل ناکام بود.

بحث برای تعیین بهترین مهاجم فوتبال جهان بین هواداران کریستیانو رونالدو، لیونل مسی، روبرت لواندوفسکی، سرخیو آگوئرو و لوییس سوارس بسیار داغ است. در این بین اسکای اسپورت با ارائه گزارش آماری، از سوارس به عنوان بهترین مهاجم جهان یاد کرد. در این بین معیارهایی چون سن بازیکنان و قیمت و کیفیت سایر هم تیمی ها را نیز باید در نظر گرفت.

سوارس در ۱۰۰ دیداری که برای بارسلونا در تمام رقابت ها به میدان رفته است توانسته ۸۸ گل به ثمر برساند. او همچنین ۴۳ پاس گل نیز برای هم تیمی های خود فراهم کرده است و در ۸۰ درصد بازی‌ها نیز به عنوان برنده زمین بازی را ترک کرده است.

مهاجم بارسلونا در این بین موفق‌تر از سایر مهاجمان دیگر عمل کرده است. کریستیانو رونالدو، مهاجم رئال مادرید در ۱۰۰ دیدار اول خود برای رئال مادرید، ۹۵ گل به ثمر رسانده است. البته رونالدو هفت گل بیشتر از سوارس به ثمر رسانده ولی در زمینه پاس گل، تنها ۲۹ بار موفق عمل کرده است که ۱۴ پاس گل کمتر از سوارس بوده است.

لیونل مسی آرژانتینی نیز در بارسلونا، خیلی زودتر از بقیه مهاجمان حرفه ای فوتبال را شروع کرده است. او در ۱۰۰ دیدار اول خود برای این تیم توانست ۴۱ گل به ثمر برساند و ۱۴ پاس گل برای هم تیمی های خود فراهم کرده است.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید