Performancing Metrics

افزایش تقاضا برای خرید ماشین‌آلات آلمانی از سوی ایران | اتاق خبر
کد خبر: 370859
تاریخ انتشار: 24 شهریور 1395 - 21:51
مدیر صادرات و بازاریابی انجمن صنعت، مکانیک و مهندسی آلمان از افزایش تقاضا برای خرید ماشین‌آلات مدرن آلمانی از سوی ایران خبرداد.

اتاق خبر: ئاتریس فِرزه در جمع خبرنگاران گفت: آمار تقاضای جهانی برای ماشین آلات فرآوری مواد غذایی بالا بوده است که این ناشی از افزایش جمعیت در دنیا است.

وی با بیان اینکه صادرات کل کشورهای جهان در زمینه ماشین آلات مواد غذایی به خاورمیانه ۲ میلیارد یورو بوده است، اظهار داشت: از این رقم ۲۸۰ میلیون یورو سهم ایران است که ۲۵ درصد از آن اختصاص به محصولات آلمانی دارد.

مدیر صادرات و بازاریابی انجمن صنعت، مکانیک و مهندسی آلمان، افزود: باتوجه به عمر ۳۰ ساله اغلب این ماشین‌آلات، پیش‌بینی می‌کنیم که تقاضا برای خرید ماشین‌آلات مدرن از سوی ایران افزایش یابد.

وی گفت: تقاضا از سوی کشور ایران افزایش یافته است و شرکت‌های ایرانی علاقه زیادی برای همکاری با کارخانجات تولید ماشین‌آلات آلمانی دارند.

فرزه با بیان اینکه شرکت‌های تولیدکننده ایرانی در داخل و خارج از کشور شرایط رقابتی زیادی با تولیدات خارجی دارند، افزود: تاکنون جلساتی میان شرکت‌های آلمانی و ایرانی برای خرید ماشین‌آلات تولید شیرینی و شکلات انجام شده است.

مدیر صادرات و بازاریابی انجمن صنعت، مکانیک و مهندسی آلمان (VDMA) در خصوص اینکه صادرات آلمان در زمان تحریم‌ها به ایران کاهش یافته بود و چه تضمینی وجود دارد که شرکت‌های آلمانی دوباره این کار را تکرار نکنند، گفت: این مسایل سیاسی است؛ اما معتقدم تحریم‌ها بیشتر بانکی بود و لازم نبود همکاری‌های صنعتی متوقف شود.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید