Performancing Metrics

صادق‌زاده: برای کسب مدال چیزی کم نگذاشتم | اتاق خبر
کد خبر: 371001
تاریخ انتشار: 25 شهریور 1395 - 18:00
بازی‌های پارالمپیک ریو
ملی‌پوش وزنه‌برداری کشورمان پس از کسب مدال برنز بازی‌های پارالمپیک ریو گفت: خدا کمک کرد که این مدال را بگیرم و آن را به روح پدرم که به تازگی فوت کرده است، تقدیم می‌کنم.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، علی صادق‌زاده درباره کسب مدال برنز در بازی‌های پارالمپیک ریو اظهار داشت: من تلاش کردم و چیزی کم نگذاشتم. خودم باور نمی‌کردم و تعجب هم کردم. مدتی بود تمرین نکرده بودم اما خدا کمک کرد که این مدال را بگیرم و آن را به به روح پدرم که به تازگی فوت کرده است، تقدیم می‌کنم.

وی  عنوان کرد: به خیلی‌ها ثابت کردم می‌توانم و چیزی هم کم نگذاشتم. در اینجا از مربیان و رئیس فدراسیون و همین‌طور مادرم و خانواده‌ام که کمک کردند، تشکر می‌کنم.

ملی‌پوش وزنه‌برداری کشورمان در ادامه درباره خطایی که داوران از او در حرکات دوم و سوم گرفتند، تصریح کرد: از من خطا گرفتند اما اگر دیده باشید نماینده مصر خطا کرد و حرکت من خطا نبود. قسمت من مدال برنز بود. خدا را شکر می‌کنم که دست پر برمی‌گردم. روی پیشانی من نوشته برنز و خدا خواست برنز بگیرم.

صادق‌زاده درباره آسیب دیدگی‌اش پیش از مسابقات خاطرنشان کرد: از ناحیه سینه و پشت کمر مصدوم بودم اما توانستم به این مسابقات برسم. خوشحالم که این مدال را گرفتم و آن را به همه مردم کشورم تقدیم می‌کنم.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید