Performancing Metrics

افزون بر 29 میلیون و 582 هزار سهم دربازار بورس سیستان و بلوچستان معامله شد | اتاق خبر
کد خبر: 371035
تاریخ انتشار: 25 شهریور 1395 - 22:54
مدیر تالار بورس منطقه ای سیستان و بلوچستان گفت: این مجموعه اقتصادی در یک هفته گذشته 29 میلیون و 582 هزار و 2 سهم و حق تقدم به ارزش 12 میلیارد ریال از میان 67 شرکت داد و ستد کرد.

اتاق خبر:تالار بورس منطقه ای سیستان و بلوچستان، سوگل هیراد روز پنجشنبه اظهار داشت: 30 درصد از مجموع سهام معامله شده به خرید و 70 درصد به فروش اختصاص داشته است.
وی شمار کدهای معامله شده جدید را 16 عدد ذکر کرد و گفت: اسناد خزانه اسلامی به ارزش چهار میلیارد ریال بیشترین ارزش معاملات این هفته را به خود اختصاص داده است.
مدیر تالار بورس منطقه ای سیستان و بلوچستان افزود: چهار شرکت برتر این هفته از لحاظ داد و ستد خزانه اسلامی، پالایش نفت شیراز، ایران ارقام و ایران خودرو بوده است.
بورس منطقه ای سیستان و بلوچستان 22 آذر 1383با هدف اشاعه هر چه بیشتر و بهتر فرهنگ سهامداری و افزایش سطح دسترسی مردم استان به بازار سرمایه با حضور مسوولان کشوری و استانی در زاهدان آغاز به کار کرد.
تالار بورس استان فعالیت خود را با چهار گروه کارگزاری آغاز کرده بود که هم اینک دارای یک تالار اختصاصی در شهر زاهدان است.
این تالار به عنوان زیر مجموعه کارگزاری مفید برای تسهیل دسترسی سهامداران و افزایش سهم معامله ایجاد شده و تاکنون در زمینه گسترش بازار سرمایه در زاهدان بسیار موثر بوده است.

منبع: ایرنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید