Performancing Metrics

چرا رونالدو پس از گلزنی به اسپورتینگ خوشحالی نکرد | اتاق خبر
کد خبر: 371104
تاریخ انتشار: 26 شهریور 1395 - 10:15
ستاره پرتغالی رئال مادرید از دلیل شادی نکردن خود بعد از گلزنی برابر سلتیک سخن به میان آورد. او گفت که رئال همواره در برنابئو پیروزی می خواهد.

اتاق خبر: رئال مادرید در بازی نخست خود در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا کار سختی برابر اسپورتینگ لیسبون پرتغال داشت. این تیم تا دقایق پایانی با یک گل از حریف خود عقب بود اما در نهایت با نتیجه دو بر یک بازی را به سود خود به پایان رساند.
کریستیانو رونالدو زننده گل نخست رئال مادرید در دقیقه 89 بود تا نشان دهد که چه بازیکن تاثیر گذاری برای کهکشانیها است.
رونالدو که برابر تیم نخست دوران فوتبالی خود گلزنی کرد شادی گل انجام نداد. او بعد از بازی گفت: گلی که به ثمر رساندم بسیار مهم بود چرا که در آستانه یک شکست قرار گرفته بودیم. از بازی خوب بازیکنان اسپورتینگ غافلگیر نشدم چرا که قبل از بازی هم تاکید کردم که کار سختی پیش رو داریم.
او ادامه داد: رئال هیچ وقت ناامید نمی شود. این همان رئالی است که می شناسم و انتظار دارم. امیدوارم که همواره در کسب پیروزی برای رئال مادرید سهیم باشم. ما همواره در خانه خوب ظاهر می شویم و بسیار خوشحالم که این بار هم هواداران خود را خوشحال به خانه فرستادیم. من بعد از گلزنی خوشحالی نکردم چرا که لیسبون تیم نخست من بوده است.
کریستیانو رونالدو نشان داد که با وجود دوری طولانی مدت از فوتبال آماده و به روزهای اوج خود نزدیک شده است. او در دیدار قبلی رئال مادرید برابر اوساسونا هم موفق به گلزنی شد.

منبع: ایسنا

95103

نظرات
ADS
ADS
پربازدید