Performancing Metrics

حاشیه‌های دیدار استقلال و پرسپولیس | اتاق خبر
کد خبر: 371143
تاریخ انتشار: 26 شهریور 1395 - 10:49
طرفداران دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس که از شهرهای دور برای تماشای بازی به تهران آمده‌اند به‌ شدت از نبود امکانات مناسب رفاهی ناراضی هستند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال تهران از هفته ششم لیگ شانزدهم عصر امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد که حضور زودهنگام و پرتعداد تماشاگران در این محل، حاشیه‌های زیادی را به همراه دارد که در زیر خواهید خواند:

* تعدادی از هواداران دو تیم که از شب گذشته و از شهرهای دور خود را به ورزشگاه آزادی رسانده بودند، به شدت از نبود امکانات رفاهی گلایه دارند.

* با اینکه گفته شده بود درب ورزشگاه از ساعت ۱۲ ظهر باز خواهد شد، اما با هماهنگی نیروی انتظامی و سازمان لیگ درب از ساعت ۹ صبح باز شد، اما اجازه ورود تماشاگران تا ساعت ۱۰:۳۰ به داخل استادیوم داده نشد.

* متاسفانه همانند دربی‌های گذشته باز هم هواداران دو تیم به خاطر کری خواندن با یکدیگر درگیر شدند که نیروی انتظامی دخالت کرده و این قائله را خاتمه داد.

* بازار سیاه بلیت در مقابل درب ورزشگاه رونق بالایی داشت و برخی از علاقمندان، بلیت را تا ۴۰۰ هزار تومان هم خریداری می‌کردند.

* بازار گرم فروش مواد غذایی با قیمت های سرسام‌آور در مقابل درب اصلی ورزشگاه همچنان ادامه دارد و کسانی که از شهرستان تهران آمدند، مجبور بودند از این دستفروشان مواد غذایی خریداری کنند.

* تعدادی از علاقه‌مندان سرخابی با رنگ های مخصوص صورت های طرفداران دو تیم را رنگ کرده و مبلغ کلانی هم از آنها دریافت می‌کردند.

* اورژانس تهران مرتب در مجموعه در حال گشت‌زنی بود تا اگر هواداری دچار مشکل شده به سرعت او را مداوا کنند.

* نیروهای راهنمایی و رانندگی تهران مقابل درب ورزشگاه تمام تلاش خود را می کردند تا ترافیک ایجاد نشده و علاقه‌مندان به دربی بتوانند به راحتی به پارکینگ هدایت شوند.

* تعدادی از هواداران دو تیم در بیرون ورزشگاه با آوردن توپ پلاستیکی یک دربی کوچک راه انداخته و تعدادی از طرفداران سرخابی‌ها نیز این دو گروه را مورد تشویق قرار دادند.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید