Performancing Metrics

بدهی مدارس زنجان به شرکت های آب و برق | اتاق خبر
کد خبر: 371144
تاریخ انتشار: 26 شهریور 1395 - 16:19
رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان گفت: بیشتر مداری زنجان به شرکت های آب و برق بدهی دارند و باید تا آغاز سالتحصیتی جدید نسبت به مشخص شدن وضعیت این بدهی ها اقدام شود.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، حسن مظفری عصر پنجشنبه در جلسه شورای  اداری شهرستان زنجان، به پروژه های مهر اشاره کردو افزود: پروژه های مهر  از ۳۱ شهریور  ماه با زنگ شکوفه هابرای کلاس اولی ها در ناحیه ۲(شهرک کارمندان و مدرسه فرشته) و زنگ جوانه ها برای کلاس هفتمی ها در مدرسه شاهد آزادگان شروع می شود. 

مظفری تصریح کرد: سه مهر ماه زنگ مهر مقاومت با حضور معاون وزیر، استاندار و مسؤولین استان در ناحیه ۲ مدارس فرزانگان و تیزهوشان برگزار می شود.

وی اظهار کرد: طی سال ۹۰ تفاهم نامه ای بین آموزش و پرورش و وزارت نیرو در خصوص پرداخت هزینه حامل های انرژی منعقد شد، که از آن زمان به بعد این هزینه ها پرداخت نشده است.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان با بیان اینکه بیشتر مدارس بدهی زیادی دارند و متاسفانه شرکت آب و برق برخی از این مدارس در ناحیه دو را قطع کرده اند و آب بیشتر مدارس قطع شده است، افزود: برخی از مدارس ۸۰۸ میلیون ریال بدهی دارندو این بدهی در هنرستان مطهری زنجان ۴۰۰ میلیون ریال است.

مظفری سرانه هر دانش آموز را ۷۰ هزار ریال عنوان کردو گفت: این مبلغ نیز برای مسائل آموزشی و اجرایی در سطح مدارس هزینه می شود.

وی افزود: برای بازگشایی مدارس  مشکلی وجود نداردو همه اقدامات و تمهیدات لازم برای حضور معلمان و دانش آموزان در مدارس از اول مهرماه فراهم شده است.

مظفری با بیان اینکه بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس مقارن است، افزود: در این راستا برنامه های ویژه ای تهیه و تدوین شده است.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید