Performancing Metrics

عمر مدیریت در صنعت گاز ماهانه شد | اتاق خبر
کد خبر: 371153
تاریخ انتشار: 26 شهریور 1395 - 17:49
در ادامه تغییرات گسترده مدیران صنعت گاز، عمر مدیریت در شرکت ملی گاز ایران به کمتر از ۵ ماه کاهش یافته است.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، بیژن زنگنه، وزیر نفت درحالی در بدو ورود به وزارت نفت دولت یازدهم از تثبیت مدیریت به عنوان یکی از برنامه‌های استراتژیک خود نام برده بود که هم اکنون عمر مدیران ارشد در شرکت ملی گاز به کمتر از ۵ ماه کاهش یافته است.

بر این اساس، در طول پنج ماه گذشته شرکت انتقال گاز ایران سه مدیرعامل به خود دیده و این درحالی است که مدیریت انتقال گاز طبیعی به ویژه در ماه‌های سرد سال همواره پاشنه آشیل شرکت ملی گاز ایران در دولت یازدهم بوده است.

از این رو، ۲۴ فروردین ماه امسال حمیدرضا عراقی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز با صدور حکمی پس از برکناری محمدعلی امام، منوچهر طاهری را به عنوان مدیر عامل شرکت انتقال گاز ایران منصوب کرد.

با گذشت پنج ماه هفته جاری با حکم دوباره عراقی، معاون وزیر نفت، سعید توکلی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت انتقال گاز ایران جانشین منوچهر طاهری شد.

در مدیریت دیسپاچینگ و سایر مدیریت‌های ستادی شرکت ملی گاز ایران هم تاکنون تغییرات متعددی در طول چند ماه گذشته به وقوع پیوسته به طوری‌که ترکیب و آرایش اعضای هیات مدیره شرکت ملی گاز برای چندمین بار متوالی در طول فعالیت سه ساله دولت یازدهم دستخوش تغییرات گسترده شده است.

94105

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید