Performancing Metrics

نیمکت قوی استقلال، ترکیب قوی تر پرسپولیس | اتاق خبر
کد خبر: 371177
تاریخ انتشار: 26 شهریور 1395 - 14:51
دو تیم استقلال و پرسپولیس با ترکیبی متفاوت پای به دربی 83 می گذارند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ورزش سه، علیرضا منصوریان ترجیح داده در بازی با پرسپولیس از یک دفاع مرکزی در پست دفاع چپ خود استفاده کند تا بدین شکل بتواند جلوی سمت راست زهردار پرسپولیس متشکل از فرشاد احمدزاده و حسین ماهینی را بگیرد. منصوریان ترجیح داده در این بازی از هرائر مگویان در پست دفاع چپ استفاده کند تا جابر انصاری بتواند با خیال راحت از سمت چپ نفوذ کند و به پرسپولیس ضربه بزند.

در صورتی که در بازی با پرسپولیس کار منصوریان گره بخورد، او روی نیمکت بازیکنانی مثل علی قربانی، بختیار رحمانی، محسن کریمی، یعقوب کریمی و بهنام برزای را در اختیار دارد که بتواند با حضور آنها در زمین به رقیب خود ضربه بزند.

از طرف دیگر پرسپولیس  با ترکیب 2-4-4 به میدان می رود و تمام عناصر تهاجمی این تیم در زمین حضور دارند تا بتوانند کار استقلال را مثل دربی برگشت فصل گذشته در همان ابتدای بازی تمام کنند. اما مشکلی که برانکو احتمالا روی نیمکت خود دارد این است که بازیکن تهاجمی در حد بازیکنان داخل زمین خود ندارد که با تعویض آنها بتواند روند بازی را عوض کند.

بی تردید برای بازی امروز از نظر بازیکنان داخل زمین پرسپولیس شرایط بهتری دارد اما دست منصوریان برای تعویض در نیمه دوم بازتر از برانکو ایوانکوویچ به نظر می رسد.

انتهای پیام/

کد: 94108

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید