Performancing Metrics

پرواز آزمایشی گرگان آکتائو از ۳۰ شهریور برقرار می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 371240
تاریخ انتشار: 27 شهریور 1395 - 13:46
ئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن گرگان از نهایی شدن پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان خبر داد و گفت: این پرواز آزمایشی ۳۰ شهریور برقرار می‌شود.

اتاق خبر: رمضان بهرامی ، اتاق بازرگانی گرگان فراهم کردن زیرساخت‌ها برای توسعه صادرات را تکلیف و وظیفه دانسته و برای تحقق آن روزهای سختی را پشت سر گذاشت.

وی افزود: با رایزنی‌های انجام‌شده پرواز مستقیم گرگان به آکتائو قزاقستان نهایی شده و از ۳۰ شهریور برقرار می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی گرگان تصریح کرد: با برگزاری جلسات متعدد و پیگیری‌های به‌عمل‌آمده سرانجام این امر به‌عنوان یکی از نیازهای زیربنایی فعالین بخش خصوصی استان گلستان به‌منظور توسعه و تحکیم روابط تجاری و اقتصادی در سطح منطقه و بین‌الملل برقرار خواهد شد.

وی ادامه داد: این مسیر پروازی به مدیریت شرکت خدمات مسافرتی قائم پرواز گلستان از سه‌شنبه این هفته به‌صورت آزمایشی برقرار می‌شود.

بهرامی بابیان اینکه در شرایط فعلی هفته‌ای یک پرواز از گرگان به آکتائو و برعکس کفایت می‌کند، خاطرنشان کرد: آغاز برقراری این پرواز کار بسیار دشواری بود اما بدون یارانه دولتی با پیگیری‌های اتاق بازرگانی و همگرایی در استان این مهم محقق شد.

وی بابیان اینکه افتتاح رسمی این پرواز بعد از چند نوبت پرواز آزمایشی انجام می‌شود، اضافه کرد: حدود پنج ماه پیگیری برای دریافت مجوز این پرواز از سوی هواپیمایی کشور به طول انجامید و مصادره کردن این پرواز به نفع هر تشکل و نهادی بد است.

وی بابیان اینکه پرواز گرگان آکتائو محصول هم‌افزایی استاندار گلستان و معاونین آن، بخش خصوصی و نمایندگان مردم استان در مجلس است، یادآور شد: استاندار گلستان و مجمع نمایندگان استان به‌ویژه دکتر قره خانی نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی حمایت ویژه‌ای داشتند و اتاق بازرگانی گلستان میدان‌داری کرد و با حمایت اتاق‌های بازرگانی استان‌های هم‌جوار (مازندران، گیلان، خراسان شمالی و سمنان) این پرواز برقرار شد.

به گفته بهرامی برقراری این پرواز باهم افزایی انجام شد و ازاین‌پس باید تجار، بازرگانان و فعالان اقتصادی میدان‌داری کرده و از این ظرفیت ایجادشده برای توسعه تجارت و اکو توریسم گلستان بهره ببرند.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید