Performancing Metrics

صعود سه نماینده ایران به فینال کشتی آزاد نوجوانان جهان | اتاق خبر
کد خبر: 371364
تاریخ انتشار: 27 شهریور 1395 - 19:29
3طلا و یک برنز روز نخست در انتظار ایران
آزادکاران اوزان 50، 58 و 69 کیلوگرم ایران راهی دیدار فینال قهرمانی نوجوانان جهان شدند و سید علی عظیمی نیز در وزن 42 کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شد..

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت‌های کشتی‌ آزاد نوجوانان جهان که در شهر تفلیس گرجستان در جریان است.

در وزن 42 کیلوگرم سید علی عظیمی پس از شکست 6 بر 4 هنری کورت از آمریکا و با توجه به صعود این کشتی‌گیر به دیدار فینال راهی مرحله شانس مجدد شد تا برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند. وی در این مرحله مقابل آراکل موسسیان از ارمنستان با نتیجه 12 بر 10 به برتری رسید و راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن 50 کیلوگرم، امیر پرسته در مرحله یک چهارم نهایی مقابل آبررون کاشمن از آمریکا 7 بر یک به برتری رسید و راهی دیدار نیمه نهایی شد. وی در دیدار نیمه نهایی محمد علی‌اف از آذربایجان را هفت بر یک شکست داد و به دیدار نهایی گام گذاشت.

در وزن 58 کیلوگرم امیرحسین مقصودی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل توانیان از ارمنستان 7 بر 4 پیروز شد. او در مرحله نیمه نهایی نیز الباکیدزه از گرجستان را 4 بر یک شکست داد و به دیدار نهایی راه یافت.

وی در دیدار نهایی با ویتالی آروجان از  آمریکا مصاف خواهد کرد. همچنین سجاد غلامی در وزن 69 کیلوگرم سومین فینالیست ایران در روز نخست این رقابت‌ها بود. وی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل گالستیان از ارمنستان 7 بر 3 پیروز شد و به نیمه نهایی رسید. در این مرحله نیز مقابل دیوید کار از آمریکا با حساب 8 بر 8 به پیروزی رسید و راهی دیدار نهایی شد. غلامی برای رسیدن به مدال طلای جهان باید به مصاف ابوبکر آباکاروف از آذربایجان برود.

همچنین در وزن 85 کیلوگرم ابوالفضل هاشمی در مرحله یک چهارم مقابل آلیک شبژوخوف از روسیه 9 بر صفر شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر مقابل حریف ترکیه‌ای در دیدار نیمه نهایی، هاشمی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید