Performancing Metrics

تلفات شبکه توزیع برق یزد به ۸ درصد می ‌رسد | اتاق خبر
کد خبر: 371392
تاریخ انتشار: 28 شهریور 1395 - 10:34
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد با بیان اینکه کاهش تلفات برق جزیی از برنامه ‌های تدوین شده چند ساله وزارت نیرو است، گفت: تلفات شبکه توزیع برق یزد به هشت درصد می ‌رسد.

اتاق خبر: محمدرضا صحتی ، در حال حاضر تلفات کشور ۱۱ درصد ثبت شده اما این میزان در استان یزد هشت درصد است.

وی با بیان اینکه بر اساس پیش‌ بینی‌ های کارشناسی کاهش یک درصدی تلفات برق در کشور از خروج اعتبارات میلیاردی از خزانه جلوگیری می کند ادامه داد: اقدامات موثری برای کاهش تلفات در شبکه توزیع انجام گرفته و در دست انجام است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد با اشاره به اجرای طرح های جهادی برای کاهش تلفات گفت: ابلاغ نصب کنتور مناطق روستایی و ییلاقی خارج از دسترس مشترک همچنین استفاده از تجهیزات و کیفیت بالا و کم تلفات از جمله اقدامات موثر در این زمینه است.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۳۲۰ میلیارد ریال برای کاهش تلفات هزینه شده است اضافه کرد: تهیه و پیگیری تصویب طرح‌ های کاهش تلفات از محل اعتبارات خاص به مبلغ ۱۱۲ میلیارد ریال و تهیه طرح‌ های کاهش تلفات جدید به مبلغ ۲۱۱ میلیارد ریال از اعتباراتی بوده که در این زمینه هزینه شده است.

صحتی با بیان اینکه هر درصد کاهش تلفات کمک بسیاری به اقتصاد کشور می‌ کند، تصریح کرد: کاهش تلفات دریچه ‌ای برای ورود به اصلاح فعالیت‌ های حاکم در راستای توزیع برق است.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید