Performancing Metrics

صعود بسکتبالیست‌های ایران به فینال فیبا آسیا چلنج | اتاق خبر
کد خبر: 371395
تاریخ انتشار: 27 شهریور 1395 - 20:35
تیم ملی بسکتبال ایران با پیروزی بر اردن به فینال رقابت‌های فیبا آسیا چلنج راه پیدا کرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، اولین مسابقه از مرحله نیمه نهایی فیبا آسیا چلنج بین دو تیم ایران و اردن برگزار شد و تیم ملی بسکتبال ایران در این مسابقه دشوار با نتیجه نزدیک 74 - 63 به برتری رسید و فینالیست تورنمنت، نام گرفت.

ایران در دیدار نهایی به مصاف برنده دیدار رقابت عراق و کره جنوبی خواهد رفت.

در این مسابقه که ایران ارسلان کاظمی را بعد از چند مسابقه غیبت به دلیل مصدومیت در اختیار داشت، خیلی‌ها فکر می‌کردند از ابتدا کار راحتی برابر اردن داشته باشد، اما تیم حریف شروع خوبی داشت و با کنترل مهره‌های کلیدی ایران کوارتر اول را 18 بر 19 به سود خود تمام کرد.

در کوارتر دوم ملی‌پوشان ایران به بازی برگشتند و با درخشش حامد حدادی در زیر سبد از حریف پیش افتادند و در کوارتر دوم 19 بر 10 برنده شدند تا نیمه نخست را 35 بر 28 به سود خود تمام کنند.

با آغاز نیمه دوم؛ اردن دوباره صاحب توپ و میدان شد و بهتر از ایران کار کرد و فاصله امتیازی را کاهش داد و در نهایت نیز کوارتر سوم را 22 بر 18 به سود خود تمام کرد.

در آغاز کوارتر پایانی؛ ایران 53 بر 50 از اردن پیش بود و در جریان این کوارتر توانست فاصله امتیازی را بیشتر کند و کوارتر چهارم را با نتیجه 21-13 به سود ایران به پایان رسید.

در نهایت تیم ملی ایران مسابقه را با نتیجه 74-63 به سود خود تمام کرد تا ملی‌پوشان بسکتبال ایران با حضور نزدیک به هزار تماشاگر جشن صعود به فینال را برپا کنند.

انتهای پیام/

کد:94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید