Performancing Metrics

پیروزی بایرن مونیخ و بوروسیا دورتمند در هفته سوم بوندسلیگا | اتاق خبر
کد خبر: 371397
تاریخ انتشار: 28 شهریور 1395 - 11:00
تیم‌های بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند موفق شدند، حریفان‌شان را در هفته سوم رقابت‌های بوندسلیگا با شکست روبه‌رو سازند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، هفته سوم رقابت‌های بوندسلیگای آلمان عصر امروز (شنبه) با برگزاری 5 دیدار ادامه یافت که در حساس‌ترین بازی بایرن مونیخ که از دو بازی قبلی خود توانسته بود 6 امتیاز کسب کند در خانه به دیدار اینگولشتات رفت و در پایان با نتیجه 3 بر یک به برتری رسید.

در این بازی ابتدا دروازه بایرن مونیخ بود که باز شد. داریو لژکانو در دقیقه 8 توانست دروازه بایرن را باز کند، ولی 4 دقیقه بعد «روبرت لواندوفسکی» به زیبایی توانست گل تساوی بازی را به ثمر برساند تا نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

در نیمه دوم؛ ژابی آلونسو در دقیقه 50 توانست گل دوم و پیروزی‌بخش بایرن مونیخ را به ثمر برساند. در ادامه بایرنی‌ها توانستند بازی برتر خودشان را به سرانجام برسانند و این رافینیای برزیلی بود که در دقیقه 84 موفق شد گل سوم تیمش را نیز به ثمر برساند تا این دیدار با برتری 3 بر یک بایرنی‌ها به پایان برسد.

در دیگر دیدار دورتموند برابر دارمشتات کار آسانی داشت و موفق شد با نتیجه پرگل 6 بر صفر به برتری برسد و برای دیگر مدعیان خط و نشان بکشد. ابتدا گونزالو کاسترو در دقیقه 7 موفق شد برای زردپوشان فوتبال آلمان گلزنی کند. نیمه نخست دیگر گلی در بر نداشت و با همین یک گل به پایان رسید. اما در نیمه دوم توپخانه دورتموند روشن شد و این تیم توانست 5 بار دیگر دروازه دارمشتات را باز کند.

البته اخراج یکی از بازیکنان دارمشتات در دقیقه 57 یکی از دلایلی بود که باعث شد دورتموندی‌ها قدرت دو چندانی در خط حمله پیدا کنند.

آدرین راموس در دقیقه 48 موفق شد گل دوم را به ثمر برساند و در ادامه پولسیچ، کاسترو، سباستین روده و امره مور دیگر گل‌های دورتموند را به ثمر رساندند تا شاگردان توخل به بردی پر گل در این هفته دست یابند.

تابلوی نتایج بوندسلیگا:

هوفنهایم صفر – ولفسبورگ صفر

بایرن مونیخ 3 – اینگولشتات یک

دورتموند 6 – دارمشتات صفر

هامبورگ صفر – لایپزیگ 4

فرانکفورت 2 – بایرلورکوزن یک

در ادامه رقابت‌های بوندسلیگا فردا هرتابرلین دیگر تیم 6 امتیازی باید در خانه پذیرای شالکه باشد و ماینس به دیدار آوکسبورگ می‌رود.

در جدول رده‌بندی بایرن مونیخ با 9 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

انتهای پیام/

کد:94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید