Performancing Metrics

بازار خودرو همچنان در رکود | اتاق خبر
کد خبر: 371471
تاریخ انتشار: 28 شهریور 1395 - 12:42
اتاق خبر از وضعیت فروش خودرو های خارجی گزارش می دهد
بازار خودرو همچنان با رکود رو به رو است.

اتاق خبر- گروه اقتصادی: وضعیت بازار فروش خودرو بدون تغییر خاصی نسبت ماه های گذشته بوده است.

یک نمایشگاه دار خودرو در غرب تهران در گفت و گویی که با اتاق خبر داشت با اشاره به وضعیت رکودی در بازار خودرو گفت:  وضعیت فروش خودرو در حال حاضر در بدترین شرایط خود به سر می برد.

وی با اشاره به پایان ماه شهریور و تاثیر آن بر فروش خودرو در کشور ادامه داد: به طور عمده ماه شهریور ماهی است که مردم به خرید خودرو روی میاورند اما شهریور ماه امسال برخلاف انتظار فروش خودرو بسیار پائین آمد.

این نمایشگاه دار خودرو گفت: علیرغم اینکه 5 درصد تعرفه گمرک واردات خودرو بالا رفت این کار رو یقیمت خودرو تاثیری نداشت و بازار خودرو همچنان بدون تغییر ماند. با توجه به در پیش بودن ماه های محرم و صفر انتظار می رود که رکود در بازار خودرو و خرید و فروش خودرو بیشتر شود. با این حال نسبت به سال گذشته به نظر می رسد که بازار خودرو شرایط بهتری دارد.

وی در مورد علت استقبال مردم از خودروهای کره ای و ژاپنی اعلام کرد: این خودرو ها به دلیل شرایط خدمات بعد از فروش مناسب و هزینه های کمتری که نسبت به سایر خودروها دارند از استقبال بیشتری از سوی خریداران مواجه می شوند. در میان خودرو های خارجی در ایران تویوتا و کیا کمترین هزینه و بی ام و بیشترین هزینه نگهداری را دارند.

قیمت چند خودرو خارجی در بازار

نام خودرو

قیمت به میلیون تومان

کشور سازنده

تویوتا راف فور

بین 245 تا 255

ژاپن

تویوتا هایلوکس

187

ژاپن

تویوتا FJ کروزر

بین 220 تا 300

ژاپن

کیا سورنتو (2016)

217

کره جنوبی

هیوندای توسان (2016)

بین 165 تا 200

کره جنوبی

رنو سافران Low Option))

151

فرانسه

94105 ت

نظرات
ADS
ADS
پربازدید