Performancing Metrics

بازدید وزیر اقتصاد ایالت هسن آلمان از ظرفیت های تولید دارو در البرز | اتاق خبر
کد خبر: 371496
تاریخ انتشار: 28 شهریور 1395 - 20:43
وزیر اقتصاد ایالت هسن آلمان و هیات همراه روز یکشنبه با حضور در شهرک صنعتی بهارستان در استان البرز و یک شرکت داروئی از ظرفیت های تولید دارو در این استان دیدن کردند.

اتاق خبر:طارق الوزیر در بازدید از یک شرکت دارویی در شهرک صنعتی بهارستان با اشاره به اینکه شرکت آلمانی به تعهدات خود در مقابل ایران عمل کرده است، گفت: شرکت مرک در ایالت فدرال قدمت بسیاری دارد.
وی ادامه داد: مدت فعالیت این شرکت در ایران بسیار است چراکه حتی در دوران تحریم ها به امور خود در ایران ادامه داده است.
الوزیر با اشاره به اینکه در حقیقت ماهیت بین المللی است که اقتصاد قدرتمند ایالت ما را از سایرین متمایز می سازد، گفت: این اقتصاد قدرتمند مشاغل را در منطقه ما مورد حفاظت قرار می دهد.
وی با بیان اینکه همراه یک هیات 5 نفره از تجار و جامعه سیاسی آلمان از 16 الی 21 سپتامبر سفر خود را در سرتاسر ایران آغاز خواهند کرد افزود: این شرکت در طول دوران تحریم در منطقه فعال بوده و اکنون جزو 5 شرکت دارویی خارجی برتر در کشور محسوب می شود و 70 نفر را تحت استخدام دارد.
وزیر اقتصاد ایالت هسن آلمان خاطر نشان کرد: این حضور به غیر از گلوکوفاژ، کنکور، یوتیراکس، نوروبیون و ربیف، که نمونه ای از محصولات تولید داخل هستند شامل محصولاتی در خصوص درمان سرطان و ناباروری و مواد فعال ساز در خصوص صنایع پوششی اریشی و پلاستیک نیز می باشد.

منبع: ایرنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید