Performancing Metrics

سازندگان «هشت و نیم دقیقه» به سمنان می‌روند/ پخش مجموعه تلویزیونی از اول آبان | اتاق خبر
کد خبر: 371516
تاریخ انتشار: 28 شهریور 1395 - 23:03
تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «هشت و نیم دقیقه» از جزئیات روند تولید و زمان پخش می‌گوید.

به گزارش اتاق خبر، بهروز مفید تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «هشت و نیم دقیقه»  از روند و پیشرفت 70 درصدی این سریال خبر داد و گفت: بر اساس تعهدی که با شبکه داریم، تمام تلاش خود را کرده، تا برای اول آبان ماه، این مجموعه را آماده پخش از شبکه دو سیما کنیم. 

وی در ادامه درخصوص روزهای پایانی تصویربرداری بیان کرد: سریال «هشت و نیم دقیقه» در جدول پخش شبکه، از اول آبان ماه آماده پخش است و احتمالاً در حین پخش 15 روز تصویربرداری کار ادامه داشته باشد و گروه تا اواسط آبان مشغول تصویربردای هستند. 

تهیه کننده فیلم سینمایی «دزد و پری» درباره روند و مراحل تولید این مجموعه اظهار داشت: در حال حاضر در لوکیشن های مختلف دادسرا و کارخانه هستیم و برای ادامه کار چند روزی به سمنان سفر می کنیم.  

مفید ادامه داد: خوشبختانه با برنامه ریزی هایی که در مرحله پیش تولید داشتیم، احساس می کنم آن اتفاق خوبی که می خواستم برای داستان و مجموعه، رقم خورده است و همه بازیگران ما اعم از پژمان بازغی، آشا محرابی، شبنم قلی خانی، سام درخشانی و...  به خوبی روی نقش ها تاثیر گذاشته اند.  

وی ادامه داد: امیدوارم بعد از پخش این سریال اتفاقات خوبی برای الهه حصاری و بهرنگ علوی رقم بخورد. ما پیش از این بازی بهرنگ علوی را در مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» دیدیم و این در صورتی است که در این سریال نقشی کاملا متفاوت و نزدیک به شخصیت خودش را ایفا می کند. 

مفید از تغییر و بازنویسی های مکرر سریال «هشت و نیم دقیقه» گفت: با توجه به تغییرات و بازنویسی هایی که انجام گرفت، تقریباً از نظر ساختار، داستان با همان فرم و شکل اولیه خود را حفظ شده است و با حضور بابک کایدان، تنها تغییر نوع نگاه به درام و دیالوگ ها را شاهد هستیم. 

تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «سهمی برای دوست» با بیان اینکه روزهای اول هر قسمت یک یا دو بار بازنویسی می شد، افزود: من به شخصه، وسواس زیادی روی نگارش فیلمنامه ها دارم و در روزهای اول آقای دادرس و خانم ایرایی برای تک تک قسمت ها زحمت کشیدند. برای بازنویسی نهایی هم که آقای کایدان به مجموعه اضافه شد با کسب اجازه از دو نویسنده سابق و همفکری با آنها انجام گرفت. 

مفید در پایان با بیان اینکه همزمان صداگذاری و مراحل فنی در حین انجام است، درخصوص ساخت تیتراژ و موسیقی این مجموعه تلویزیونی گفت: چند خواننده را برای انجام این امر مدنظر قرار دادیم، اما همچنان به جمع بندی نهایی نرسیده ایم.  
 منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات
ADS
ADS
پربازدید