Performancing Metrics

بیرانوند : آقای تاج! به نفت اجازه بازی ندهید | اتاق خبر
کد خبر: 371617
تاریخ انتشار: 29 شهریور 1395 - 11:28
دایی باید از بازیکنانش دفاع کند
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مسئولان باشگاه نفت هر روز به او پیام‌هایی را ارسال می‌کنند که باعث بر هم خوردن تمرکزم می‌شود.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، علیرضا بیرانوند درباره آخرین وضعیت مطالباتش از باشگاه نفت، اظهار کرد: 20 روز قبل آقای تاج نامه‌ای را به باشگاه نفت ارسال کرد که در آن تاکید شده بود باید ظرف مدت 20 روز تمام مطالبات بازیکنان فصل قبل پرداخت شود. در همان نامه قید شده بود اگر ظرف مدت تعیین شده مطالبات بازیکنان پرداخت نشد، این باشگاه دیگر نمی‌تواند در لیگ برتر بازی کند. من از آقای تاج می‌خواهم سر حرفی که زده‌اند بایستد و اجازه ندهد تا زمانی که نفت مطالبات بازیکنانش را بپردازد در لیگ برتر بازی کند. بر اساس نامه رییس فدراسیون فوتبال باشگاه نفت نمی‌تواند دیگر در لیگ برتر بازی کند. باید ببنیم آقای تاج این حرف خودش را اجرا می‌کند یا نه. در حال‌ حاضر طرف حساب ما آقای تاج است.  رییس فدراسیون فوتبال اجازه نداد باشگاه نفت به ملوان منتقل شود و به این دوستان نفت را منتقل کرد؛ کسانی که فقط به دنبال مطرح شدن هستند. شاید اگر باشگاه به ملوان منتقل می‌شد تا الان مطالبات ما را هم پرداخت می‌کردند.

وی افزود: متاسفانه باشگاه نفت هیچ صاحب مشخصی ندارد. آقایان عرفانیان و گلرخسار که ادعای پولداری می‌کنند، اگر واقعا به فکر باشگاه‌داری و فوتبال هستند بهتر است در مدیریت خودشان تجدید نظر کنند. این درست نیست که پول طلبکاران را ندهند و به طلبکاران پیام‌های بدی بدهند. من قول می‌دهم به نیم فصل نرسیده‌ایم همین دوستان پر مدعا باشگاه نفت را به حال خودش رها می‌کنند و این تیم بزرگ  و ریشه‌دار با مشکل بزرگی مواجه می‌شود.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس ادامه‌ داد: من از علی دایی می‌خواهم که مراقب تیم بسیار خوبش باشد. او بهتر است الان مصاحبه کند و از مدیران باشگاه بخواهد مطالبات بازیکنانش را بدهند و اجازه ندهد تیم خوبش وارد حاشیه شود.

بیرانوند تصریح کرد: هواداران پرسپولیس بدانند آقایان گلرخسار، عرفانیان و مسئولانی که خودشان را نماینده نفت معرفی می‌کنند هر روز به من پیام می‌دهند و می‌گویند که تو قراردادت را غیر قانونی فسخ کرده‌ای و به باشگاه پرسپولیس پیوسته‌ای. این‌ در حالی است که من به صورت کاملا قانونی به باشگاه پرسپولیس ملحق شده‌ام. اگر واقعا ملحق شدنم به پرسپولیس غیر قانونی بوده، چطور کارت بازی برای من صادر شده است؟ هواداران پرسپولیس بدانند که این دوستان با این پیام‌ها و تماس‌ها تمرکز من را بر هم می‌زنند و باعث می‌شود  در تمرینات و بازی‌ها تمرکز لازم را نداشته باشم. البته تمام سعی‌ام بر این است که به طور کامل و 100 درصدی هم در بازی و هم در تمرینات تمرکزم روی پرسپولیس باشد، اما  آقایان گلرخسار و عرفانیان با پیام‌هایی که به من می‌دهند تمرکز من را بر هم می‌زنند. می‌ترسم به خاطر کارهای اینها عملکردم در پرسپولیس و تیم‌ ‌ملی ضعیف شود و در بازی‌ها دچار اشتباه شوم.

او در پایان خاطر نشان کرد: بارها و بارها به من گفتند قراردادت با باشگاه پرسپولیس غیر قانونی بوده،  ولی من فقط به آنها پاسخ دادم وقتی سازمان لیگ کارت بازی برای من صادر کرده است یعنی قرارداد من کاملا قانونی با باشگاه نفت فسخ شده است و کاملا قانونی به پرسپولیس پیوسته‌ام. من یک میلیارد و 80 میلیون تومان از باشگاه نفت طبلکار هستم و یک هزار تومان هم تخفیف نمی‌دهم و نفتی‌ها باید تمام مطالبات من را پرداخت کنند.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که مسئولان ارشد وزارت نفت باید پاسخگوی وضعیت این باشگاه باشند، گفت‌: این باشگاه متعلق به وزارت نفت بود و ما هم به نوعی کارمند نفت بودیم، اما پس از مدتی آقای زنگنه، وزیر محترم نفت تصمیم گرفت که دیگر باشگاهداری نکند، اما چرا باشگاه را به کسی فروختند که هیچ کدام از وعده‌هایشان را عملی نمی‌کند؟ مگر گلرخسار قرار نبود از همان ابتدا مطالبات بازیکنان را پرداخت کند. الان 6 هفته‌ از لیگ گذشته است، اما عین خیال‌شان نیست.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید