Performancing Metrics

پولی برای جذب مدافع نداریم | اتاق خبر
کد خبر: 371754
تاریخ انتشار: 30 شهریور 1395 - 16:28
پورموسوی:
سرمربی استقلال خوزستان می‌گوید تیمش بازی سختی را مقابل پیکان خواهد داشت.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش دیدار تیمش مقابل پیکان تهران اظهار کرد: در ابتدا جا دارد فرا رسیدن عید غدیر خم را به تمامی مردم عزیز تبریک بگویم  وامیدوارم فردا بتوانیم سه امتیاز حساس بازی را کسب کنیم.

وی ادامه داد: بازی سختی را پیش‌رو خواهیم داشت چرا که پیکان تا اینجای کار در کسب نتیجه چندان موفق نبوده و قطعا فردا به گونه‌ای بازی خواهد کرد که بتواند از این بازی امتیاز کسب کند. در مقابل نیز ما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد که سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که تیمش تا چه اندازه پس از گذشت ۶ هفته به مرز آمادگی رسیده است، گفت: یکی از مشکلات عمده‌ای که در این مدت با آن دست و پنجه نرم کردیم، بحث مالی بود که واقعا به سایر مشکلات ما دامن زده و تمرکز بازیکنان‌مان را از هر لحاظ به هم ریخته بود. مشکل دیگری که داشتیم موضوع تعطیلی مسابقات بود چرا که تیم ما در حال شکل گرفتن بود اما بازی‌ها تعطیل شد و همین تعطیلی نشان داد که تیم‌ها در هفته پنجم و ششم تا چه اندازه ضرر کردند.

پورموسوی ادامه داد: مشکل سومی که در این ۶ هفته با آن دست و پنجه نرم کردیم، این بود که ما چهار بازی از ۶ بازی خودمان را در خارج از خانه انجام دادیم و معتقدم با این اوصاف نتایجی که گرفتیم، قابل قبول بوده است. اگر بخواهیم خودمان را با آن استقلال فصل گذشته مقایسه کنیم، باید بگویم هنوز با آن تیم فاصله داریم و تلاش می‌کنیم که ان‌شاء‌الله آن استقلال خوب را برای مردم خوزستان شکل بدهیم و با نتایج خوب‌مان مردم خوزستان را شاد کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که علی‌رغم بازی خوب چرا سه امتیاز بازی مقابل نفت آبادان را نتوانستند کسب کنند، گفت: بعد از گلی که به نفت زدیم، این تیم موقعیت چندان خطرناکی روی دروازه ما نداشت و بازیکنان ما در یک صحنه غافلگیر شدند و در شرایطی که برای گل دوم رفته بودیم، گل تساوی را دریافت کردیم. بازی در آبادان با آن تماشاگران پر شور سخت است و ما علی رغم اینکه به مساوی راضی نبودیم، فکر می‌کنم گام خوبی برداشتیم و توانستیم یک امتیاز مقابل نفت کسب کنیم.

وی درباره محرومان و مصدومان تیمش مقابل پیکان گفت: پیمان شیرزادی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

پورموسوی درباره عملکرد وحید شیخ ویسی دروازه بان جدید استقلال خوزستان بیان کرد: از ابتدای فصل به دنبال او بودیم و خود من شناخت خوبی از او دارم ولی پروسه انتقال او به استقلال خوزستان به دلیل مشکلاتی که نفت تهران داشت، به مشکل برخورد و نتوانستیم او را در ابتدای فصل جذب کنیم. در ادامه پیگیری‌های ما موجب جذب او شد و در حال  حاضر از جذب او راضی هستیم.

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال آیا برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به دنبال جذب مدافع دیگری هستند یا خیر گفت: واقعیت این است که ما در ابتدا به جیب‌مان نگاه می کنیم چرا که با مشکلات مالی که با آن مواجه هستیم نمی‌توانیم به چیز دیگری فکر کنیم و باید به گونه‌ای حرکت کنیم که هم جوابگوی بازیکنان و هم هواداران باشیم.

وی افزود: بازیکنان خارجی در وهله نخست به فکر پول هستند ولی با این روندی که ما در پیش گرفته ایم برایمان مقدور نیست که مدافعی را به جمع‌مان اضافه کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به سوال یک خبرنگار درباره اینکه با وجود مشکلات مالی چرا هدایت این تیم را در ابتدای فصل پذیرفت گفت: واقعیت امر این است که در ابتدای فصل وضعیت به این شکل نبود و ما فکر نمی‌کردیم به این مشکل بخوریم. در این ۵، ۶ سالی که در استقلال هستم، ما جزو بهترین باشگاه ها در امر پرداخت مطالبات بازیکنان بودیم. هزنیه‌های ما پایین بود اما به موقع پرداخت می‌شد. امسال نیز وقتی صحبت کردیم و بودجه‌مان مشخص شد، با توجه به فصل قبل فکر می‌کردیم همه چیز خوب است اما متاسفانه این‌گونه نشد. در هر صورت الان نیز ناراحت نیستیم چرا که باید جوابگوی مردم خوزستان باشیم و بعد از آن برای نام استقلال خوزستان، تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که برای مردم دوام بیاوریم. از بازیکنانم باز هم تشکر می کنم که با تمام جود بازی می‌کنند اما چون ما به آینده فکر می کنیم مشکلات مالی باید حل شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آقای شریعتی استاندار خوزستان لطف کرد و مبلغ یک و نیم میلیارد تومان را از یک شرکت تهیه کرد و این مبلغ بین بازیکنان تقسیم شد. از طرفی آقای یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی قول داد ظرف هفته آینده مشکلات را حل کند که امیدواریم وعده او عملی و مشکلات در هفته آینده حل شود.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید