Performancing Metrics

حکم متخلفان داربی پایتخت اعلام شد | اتاق خبر
کد خبر: 371761
تاریخ انتشار: 30 شهریور 1395 - 18:08
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای های خود را درباره تخلفات تیم های لیگ برتری صادر کرد.

داربی 83

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس تهران در هفته ششم برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم استقلال تهران تخلفاتی مبنی بر فحاشی به تیم حریف رخ داد. این تیم طبق بند ۳ ماده ۷۹با توجه به سابقه تخلف در هفته‌های دوم، سوم و پنجم به یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
 
همچنین این تیم بخاطر تخلف تماشاگرانش مبنی بر پرتاب اشیا به داخل زمین و برخورد بطری آب به بازیکن تیم مقابل، با توجه به سابقه تخلف در هفته‌های دوم، سوم و پنجم  و طبق بند یک ماده ۷۹ باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
 
تیم پرسپولیس به دلیل پرتاب نارنجک و اشیا از سوی تماشاگرانش طبق بند یک ماده ۷۹ و با توجه به سابقه تخلف در هفته‌های دوم و چهارم به پرداخت یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این تیم نیز به دلیل فحاشی تماشاگرانش به تیم مقابل طبق بند ۳ ماده ۷۹ باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
 
تذکر کتبی برای مربی تیم استقلال خوزستان
مسابقه دو تیم استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان در هفته ششم لیگ برتر برگزار و از سوی عمید جمالی پور-مربی تیم استقلال خوزستان تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داور مسابقه که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی طبق بند ۵ ماده ۶۶ به تذکر از سوی کمیته انضباطی محکوم شد.
 
جریمه ۲۰۰ میلیون ریالی برای تیم تراکتورسازی تبریز
تیم های تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران در هفته پنجم به رقابت با یکدیگر پرداختند که تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز اقدام به فحاشی در دقایق متعدد به داوران مسابقه و بازیکنان تیم حریف کردند. این تیم طبق بند ۳ ماده ۷۹ و با توجه به سابقه تخلف در هفته چهارم، به ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
 
همچنین این تیم بخاطر تخلف تماشاگرانش مبنی بر پرتاب سنگ و بطری آب به سمت داوران و بازیکنان تیم مقابل که به کمک داور و بازیکن حریف برخورد کرد و موجب توقف بازی شد، طبق بند یک ماده ۷۹ و با توجه به سابقه تخلف در هفته چهارم به یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
 
رحمان رضایی-مربی تیم تراکتورسازی تبریز به دلیل اعتراض به داور که منجر به اخراجش شد، از سوی کمیته انضباطی با تذکر کتبی مواجه شد.
 
بر همین اساس در خصوص اتفاقات پایان مسابقه، پرونده در حال رسیدگی است و پس از ختم رسیدگی، رای مربوطه اعلام خواهد شد.
 
اسماعیل حسن زاده-رئیس کمیته انضباطی در این باره گفت: بخش مربوط به حوادث بعد از مسابقه و همچنین درگیری بین عکاسان و بخشی از عوامل زمین رخ داد، پرونده مفتوح است و افرادی در این زمینه به کمیته انضباطی دعوت شده‌اند که پس از بررسی همه جوانب رای مربوط به اتفاقات پس از این دیدار نیز صادر خواهد شد.
 
۸۰ میلیون ریال جریمه نقدی برای تیم استقلال تهران
دیدار تیم‌های استقلال تهران و ماشین سازی تبریز در هفته پنجم لیگ برتر برگزار شد. تیم استقلال تهران بخاطر تخلف تماشاگرانش مبنی بر فحاشی به بازیکن مقابل و داور این مسابقه، طبق بند ۳ ماده ۷۹ و با توجه به سابقه تخلف در هفته‌های دوم و سوم به ۸۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
 
محرومیت یک جلسه‌ای و جریمه نقدی برای مربی صبای قم
ساکت الهامی-مربی تیم صبای قم در دیدار تیمش مقابل ذوب آهن در هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر مسئولانه و تحریک نیمکت و رفتار نامناسب که موجب اخراجش شد، انجام داد. وی طبق ماده ۶۶ آیین نامه انضباطی و با توجه به سابقه تخلف در هفته دوم، به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
 
کلیه ارای فوق از سوی کمیته انضباطی قطعی اعلام شد.
 
انتهای پیام/
کد: 94108
نظرات
ADS
ADS
پربازدید