Performancing Metrics

مشتاقی:اشکانی به اتفاق آرا سرمربی تیم ملی شد | اتاق خبر
کد خبر: 371771
تاریخ انتشار: 30 شهریور 1395 - 20:36
نگاهمان به المپیک 2020 است
عضو شورای فنی کشتی فرنگی، گفت: به دنبال نتیجه‌گرایی نیستیم و قصدمان این است با جوانگرایی در تیم‌ ملی کشتی فرنگی بزرگسالان نتایج خوبی را در المپیک 2020 کسب کنیم.

به‌ گزارش ‌اتاق خبر، به نقل از ایسنا، بهرام مشتقاقی پس از انتخاب علی اشکانی به عنوان سرمربی تیم‌ ‌ملی کشتی بزرگسالان، اظهار کرد: اشکانی از سوی فدراسیون کشتی به عنوان گزینه نهایی معرفی شد و پس از بحث  و بررسی اعضای شورای فنی در نهایت اشکانی به اتفاق آرا به عنوان سرمربی تیم‌ ‌ملی کشتی فرنگی انتخاب شد.

عضو شورای کشتی فرنگی درباره دیگر گزینه‌های این پست نیز، خاطر نشان کرد: حسن رنگرز روز گذشته (یکشنبه) انصراف خود را اعلام کرد و محمد بنا نیز به دلیل این که استعفا داده بود جزو گزینه‌ها نبود و بر روی او در جلسه هیچ صحبتی نشد. چه خوب بود که او استعفا نمی‌داد،  ولی ان‌شاء‌الله در صورت امکان از وجود او در جاهای دیگر استفاده شود.

وی با تاکید بر این که نتیجه‌ گرایی به هیچ وجه در دستور کار اعضای شورای فنی نخواهد بود، در ادامه ‌اضافه کرد: هدف ما  المپیک 2020 توکیو است و تمرکز ما بر روی جوانگرایی در تیم‌ ‌ملی خواهد بود. ما تا بازی‌های آسیایی جاکارتا به اشکانی فرصت دادیم تا بتواند تیم خوبی را سخته و پرداخته کند و از چهره های جوان در تیم استفاده کند تا ان‌شاء‌الله با پشتوانه های انجام شده بتوانیم در بازی‌های  المپیک 2020 نتایج درخشانی را کسب کنیم. متاسفانه همان‌طور که در کشتی کار گلخانه‌ای صورت گرفته است در عرصه مربیگری هم نتوانسته‌ایم سرمربی بسازیم، اما قرار شد که به مربیان هم بها دهیم تا ان‌شاء‌الله در این عرصه شاهد ظهور چهره‌های خوبی باشیم.

مشتقاقی خاطر نشان کرد: اشکانی سه سال در تیم‌ ‌ملی نوجوانان بازده بسیار خوبی داشته است، ضمن این که قهرمان جهان بوده و با داشتن دکترای تربیت ‌بدنی فردی تحصیلکرده محسوب می‌شود. ما خیلی در قید و بند نتیجه‌ نخواهیم بود و این موضوع را نیز به کمیته ملی المپیک اعلام می‌کنیم. شورای فنی 100 درصد از اشکانی حمایت می‌کند تا ان‌شاء‌الله در فضای خوب و آرام به کار خود ادامه دهد.

عضو شورای فنی کشتی فرنگی درباره مشخص شدن مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی در بزرگسالان ، نیز خاطر نشان کرد: ما در تیم‌ ‌ملی کشتی بزرگسالان چیزی به نام مدیر تیم‌های ملی نخواهیم داشت و امور طبق هماهنگی سرمربی و شورای فنی پیش خواهد رفت و قرار نیست مدیری برای تیم‌ ‌ملی انتخاب شود.

وی در پایان درباره نحوه انتخاب نفرات تیم‌ ‌ملی نیز ، تصریح کرد: انتخاب نفرات تیم‌ ‌ملی کاملاً بر اساس قانون فرآیند انتخابی خواهد بود و هر چهره‌ای اعم از سرشناس و غیره که بخواهد به عضویت تیم‌ ‌ملی در بیاید باید در مسابقات انتخابی شرکت کند. ما مسابقات جهانی مجارستان در دو وزن 71 کیلوگرم و 80 پیش‌رو داریم و قرار است انتخابی این دو وزن برای معرفی ملی‌پوشان برگزار شود.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید