Performancing Metrics

تراکتورسازی باتجربه بود، ما پراشتباه | اتاق خبر
کد خبر: 371856
تاریخ انتشار: 31 شهریور 1395 - 14:23
کاظمی:
سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: برتری تراکتورسازی بر ما به خاطر تجربه زیاد این تیم بوده است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، فرهاد کاظمی پس از شکست سه بر صفر تیمش برابر تراکتورسازی در نشست خبری گفت:‌ برتری تراکتورسازی به خاطر تجربه زیاد این تیم بود. در کارهای دفاعی پراشتباه بودیم و اشتباه‌های ما در کارهای تاکتیکی بیش از آن چیزی بود که فکر می کردم.

او افزود: بعد از گذشت 6 هفته از لیگ اکنون زمان آن رسیده است که تیم ما بتواند 30 درصد کارهای تاکتیکی را انجام دهد. این بازی را راحت از دست دادیم. البته هر دو تیم موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتند ولی ما بعد از پنالتی دقایق ابتدایی، نیمه اول را به خاطر مسائل روحی و روانی از دست دادیم.

سرمربی سیاه جامگان درباره عملکرد تیم داوری بازی هم گفت: در مجموع از عملکردشان راضی هستم. به همه داوران ارادت دارم و معتقدم باید همه کمک کنیم تا آن‌ها در ادامه راهشان موفق کار کنند.

او درباره گلی که روی اشتباه مدافع تیمش به ثمر رسید نیز  گفت:‌ اینها جزو حوادث فوتبال هستند و مشکلی وجود ندارد. همان توپی که در میانه زمین لو دادیم، باعث شد گل دریافت کنیم. می‌خواستیم یک دفاع مستحکم داشته باشیم که این اتفاق رخ نداد. اگر یک بازیکن جوان که هنوز تجارب لازم را ندارد اشتباه کند و توپ لو بدهد، برای من مسئله‌ای نیست اما وقتی بازیکنی باتجربه با غرور کاذب اشتباه می‌کند، برایم عذاب‌آور است. باید این مشکلات را برطرف کنیم. امیدوارم شرایط تیم‌مان روز به روز بهتر شود.

کاظمی ادامه داد:‌ بازیکنان نباید از نظر مالی مشکلی داشته باشند تا بتوانند تغذیه مناسب و حرفه‌ای داشته باشند.

او درباره هواداران تراکتور هم گفت: از هواداران تراکتور چیزی ندیدم. آن‌ها 90 دقیقه تیم خودشان را تشویق کردند که این موضوع قابل احترام است. این را هم به آقای قلعه‌نویی که یکی از مربیان باتجربه لیگ ایران است، تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید