Performancing Metrics

برابر صبا نخواستیم برنده باشیم | اتاق خبر
کد خبر: 371874
تاریخ انتشار: 31 شهریور 1395 - 09:25
فرکی:
سرمربی تیم فوتبال سایپا در باره شکست تیمش برابر صبا گفت: باختیم چون خودمان نخواستیم برنده باشیم.

حسین فرکی

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، حسین فرکی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر صبا گفت: متاسفانه امروز یک بار دیگر در قم مقابل صبا سه امتیاز را از دست دادیم. این نتیجه قابل پیش‌بینی بود ولی ما شایسته باخت نبودیم اما فوتبال همین است و وقتی از فرصت‌ها در زمان مناسب استفاده نکنید، محکوم به شکست هستید.

فرکی ادامه داد: امروز شکست خوردیم چون خودمان نخواستیم پیروز شویم. صبا از شرایط میزبانی برخوردار بود و انگیزه زیادی برای پیروزی داشت. حریف از اندک موقعیت‌هایش استفاده کرد و در واقع روی اشتباه خط دفاعی ما به گل رسید. با وجود اینکه به بازیکنان تاکید کرده بودیم اجازه ارسال از کناره‌ها به حریف ندهند.

سرمربی سایپا همچنین گفت: تنها کسی که هنر این‌گونه گل زدن را دارد، رضا عنایتی است که او باید الگویی برای بازیکنان جوان باشد تا از فرصت‌هایی که به دست می‌آورند، استفاده کنند. به صبا تبریک می‌گویم و درباره تیم خودمان هم می‌گویم که یکدل بودیم و تلاش کردیم اما آنجایی که باید نتیجه را تغییر می‌دادیم، موفق نبودیم. آنچه باید امروز برای ما رقم می‌خورد، گل زدن بود که نشد و در نهایت بازی را واگذار کردیم.

او درباره عملکرد تیم داوری بازی هم گفت: معمولا صحبتی درباره داوران ندارم اما به نظرم رسید در چند صحنه سوت‌های اشتباهی زده شد و در یک صحنه هم مشکوک به پنالتی بود که امیدوارم داور اشتباه نکرده باشد. شاید یکی دو بار اشتباه داور به ضرر ما تمام شد.

فرکی ادامه داد: آنچه رویش خیلی تاکید داریم بازی جوانمردانه است. بحث اتلاف وقت در این بازی دیده شد چون حریف می‌خواست برنده شود و در چند صحنه وقت را تلف کرد. امشب ثابت شد که همیشه تیم برتر، برنده نخواهد بود.

سرمربی سایپا ادامه داد: حریف با 11 بازیکن دفاع می‌کرد. وقتی هم که ما حمله می‌کنیم، نتیجه این می‌شود که 17-18 بازیکن در یک نیمه قرار می‌گیرند. این مسئله روزنه‌ای برای شما باقی نمی‌گذارد که به سمت دروازه حریف نفوذ کنید. تنها راهی که در این شرایط باقی می‌ماند، بازی مستقیم است تا شاید اتفاق‌ها باعث به ثمر رسیدن گل شود.

او افزود: اگر ما یک گل می‌زدیم، شاید شرایط بازی فرق می‌کرد و مثلا صبا باز می‌شد و ما فرصت پیدا می‌کردیم که به سمت دروازه حمله کنیم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید