Performancing Metrics

استقلال 2-یک ذوب آهن | اتاق خبر
کد خبر: 371875
تاریخ انتشار: 30 شهریور 1395 - 21:23
منصوریان طلسم «یحیی» را شکست
دیدار تیم های استقلال و ذوب‌آهن با برتری۲ بر یک آبی پوشان تهرانی به پایان رسید.

استقلال

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، در ادامه هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال تهران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن اصفهان بود که این دین دیدار در نهایت با برتی دو بر یک استقلال به پایان رسید.

برای استقلال در این دیدار امید ابراهیمی در دقیقه ۴۳ از روی نقطه پنالتی و علی قربانی در دقیقه ۵۰ گلزنی کردند و تک گل ذوب‌آهن را نیز مرتضی تبریزی در دقیقه ۶۴ به ثمر رساند. این نخستین پیروزی استقلال و علی رضا منصوریان برابر تیمی بود که یحیی گل محمدی هدایتش را بر عهده دارد.

نیمه نخست:

دقیقه ۸: مرتضی تبریزی که حرکت خوبی را از سمت راست انجام داده بود، با ارسال توپ روی دروازه فرصت خوبی را برای سید محمد حسینی ایجاد کرد اما ضربه سر این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۴: محمد حسینی با حرکت خوبی که از سمت راست انجام داد، فرصت خوبی را برای شاگردان گل‌محمدی ایجاد کرد. او با پس رو به عقب قصد داشت هم‌تیمی خود را صاحب توپ کند اما رابسون این پاس را قطع  و دور کرد.

دقیقه ۲۶: اینبار استقلالی ها حرکتی را از سمت راست ترتیب دادند. خسرو حیدری با ارسال توپ روی دروازه برای بختیار رحمانی، فرصت خوبی را بری این بازیکن ایجاد کرد اما ضربه سر رحمانی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۸: روی اشتباه مجید حسینی، جری ریکاردو میتوانست دروازه استقلال را باز کند اما این فرصت با دخالت رحمتی از دست رفت.

دقیقه ۴۱: خطای مدافعان ذوب‌آهن روی بختیار رحمانی درون محوطه جریمه باعث شد داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. در ادامه نیز امید ابراهیمی با استفادهع از این فرصت در دقیقه ۴۳ دروازه ذوب‌آهن را باز کرد.

نیمه دوم:

دقیقه ۵۰: حرکت خوب خسرو حیدری از سمت راست و پاس این بازیکن به وریا غفوری، باعث شد غفوری در یک موقعیت خوب توپ را روی دروازه ارسال کند تا علی قربانی با یک ضربه سر دروازه ذوب‌آهن را برای دومین بار باز کند.

دقیقه ۵۲: احسان پهلوان از سمت چپ توپ را روی دروازه استقلال ارسال کرد اما ضربه سر مرتضی تبریزی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۲: روی یک ضربه ایستگاهی توپ روی دروازه استقلال آمد و در ادامه محمد نژاد مهدی قصد داشت با ضربه سر دروازه را باز کند اما ضربه سر او را مهدی رحمتی به کرنر فرستاد.

دقیقه ۶۴: ارسال خوبی که از سمت راست روی دروازه استقلال انجام شد فرصت خوبی برای جری ریکاردو ایجاد کرد اما ضربه سر این بازیکن را رحمتی برگرداند اما در ادامه مرتضی تبریزی با یک ضربه دروازه را باز کرد.

دقیقه ۸۱: حرکت انفردی یاسر انفرادی از سمت راست و ارسال این بازیکن روی دروازه استقلال، با ضربه سر مرتضی تبریزی همراه شد اما ضربه سر این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

برای استقلال در این دیدار مهدی رحمتی، مجید حسینی، رابسون جانواریو، وریا غفوری، یغوب کریمی، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، بختیار رحمانی، خسرو حیدری، کاوه رضایی و علی قربانی (۷۴ فرشید باقری) به میدان رفتند.

ذوب‌آهن نیز با ترکیب حمید عرفانی، محمد نژادمهدی (۷۸ دانیال اسماعیلی فر)، وحید محمدزاده، مهدی مهدی‌پور، محمد حسینی، احسان پهلوان، مرتضی تبریزی، علی حمام، مهرداد قنبری؟، جری ریکاردو ( ۷۳ یاسر فیضی) و محمد ستاری (۵۹ محمد رضا عباسی) به میدان رفت.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید