Performancing Metrics

پنالتی استقلال مشکوک بود | اتاق خبر
کد خبر: 371881
تاریخ انتشار: 31 شهریور 1395 - 09:24
گل محمدی:
سرمربی ذوب آهن با بیان این که به درستی ضربه پنالتی استقلال علیه تیمش شک دارد گفت: حق ما در این بازی باخت نبود.

یحیی گل‌ محمدی

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، یحیی گل محمدی سرمربی ذوب آهن بعد از شکست دو بر یک تیمش برابر استقلال در نشست خبری حاضر شد. وی در ابتدای صحبت‌های خود در این نشست گفت: فوتبال خوبی ارائه کردیم و از چهار پنج باری که استقلال روی دروازه ماحاضر شد، به دو گل رسیدند. از نوع بازی خودمان کاملا راضی هستم. در نیمه اول می‌شد به گل برسیم. چند موقعیت خوب را از دست دادیم ولی دقت عمل در زدن ضربه نهایی را نداشتیم. روی یک صحنه مشکوک پنالتی به ضرر ما اعلام شد و این دومین بار در دو هفته اخیر است که علیه ما پنالتی اعلام می‌شود و از آن طرف برای برخی تیم‌ها مثل شربت، پنالتی اعلام می‌شود.

او ادامه داد: هفته قبل برابر صبا خیلی راحت خطای روی پهلوان را نگرفتند. خیلی سخت‌گیرانه پنالتی امروز به ضرر ما اعلام شد. این پنالتی کار ما را سخت کرد. تیم ما جوان است و وقتی خیلی راحت علیه ما پنالتی می‌گیرند، جمع کردن تیم سخت می‌شود. تیم ما با اراده خوب بازی کرد و هرچند که در شروع نیمه دوم گل خوردیم ولی باز هم تمرکز خود را حفظ کردیم و حملات دامنه داری داشتیم. متاسفانه در زدن ضربات آخر دقت نداشتیم و حق ما باخت نبود چون سوار بر بازی بودیم. یک امتیز حداقل حق ما بود. نمی‌توانم از کسی ایراد بگیرم و به بازی‌های بعدی امیدواریم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تیمش نمی‌برد، گفت: موقعیت گل در بازی خوب ایجاد می‌شود. ما احتیاج به زمان داریم. این تیم از ذوب‌آهن دو سال پیش بهتر است. مشکلاتی در نقل و انتقالات داشتیم و فکر می‌کنم پیش می‌آید که گاهی اوقات به مشکل بخوریم. ما به جوانان‌مان اعتماد داریم.

سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که چرا رجب‌زاده بازی نکرد، عنوان کرد: مظاهری و رجب زاده مصدوم بودند. نبود قاسم حدادی‌فر به تیم ما شوک منفی داد. بازی ما وابسته به حدادی‌فر بود و بد موقعی او را از دست دادیم و باید به نبودنش عادت کنیم.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که چرا تیمش اواخر بازی به ارسال از جناحین روی آورده بود، اظهار کرد: ارسال از جناحین بهترین راه برای گلزنی است. بهترین حالتی که وقتی عقب هستید و می‌توانید انجام دهید همین است چون حریف عمق را به خوبی می‌بندد.

سرمربی ذوب آهن در پاسخ به این سوال که چرا بنگستون تعویض شد، گفت: فکر می‌کنم او خسته شده بود و بازیکن جایگزین هم در سرزنی موفق بود و عملکرد خوبی داشت.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید