Performancing Metrics

بیتلی با سرعت 330 کیلومتر در ساعت (+عکس) | اتاق خبر
کد خبر: 371944
تاریخ انتشار: 1 مهر 1395 - 01:42
آیا فولکس‌واگن در نظر شما خودرویی معمولی است اگر چنین نگاهی به یک بیتل فولکس‌واگن دارید، بهتر است به بررسی مدل LSR آن بپردازید. مدلی ارتقاء یافته که می تواند در برابر ابرخودروهای جهانی سریع حرکت کند و با آنها رقابت کند.

به گزارش گروه خودروی عصر ایران به نقل از "کارمگزین"، LSR در این خودرو مخفف لاتین رکورد سرعت زمینی است. این خودرو به یک موتور 2 لیتری TSI مجهز شده که بهینه‌سازی شده یک مدل R گلف با توان 543 اسب‌بخار و گشتاور 570 نیوتن متر است.

بیتلی با سرعت 330 کیلومتر در ساعت

هر چند بیتل  یک چالش جهانی جدی برای ثبت سرعت زمینی در جهان محسوب نمی‌شود، اما می‌توان ادعا کرد این خودرو سریع‌ترین بیتل ساخته شده در جهان است. سرعت این خودرو در نتایج و ارزیابی‌های دشت نمک "یوتا" به 330 کیلومتر در ساعت رسید که با توجه با سطح و کلاس این خودرو بی‌سابقه است.

بیتلی با سرعت 330 کیلومتر در ساعت

این خودرو به یک مدل قوی و جدید توربوشارژ با پیستون‌های متفاوت، محورهای جدید متصل به چرخ دنده و سرسیلندرهای جدید مجهز شده است. به عبارت دیگر می‌توان گفت فولکس‌واگن به جای احیا و ارتقاء یک موتور این مدل را از نو ساخته است.

بیتلی با سرعت 330 کیلومتر در ساعت

برای این مدل بیتل تند و تیز چرخ‌ها و تایرهای جدید در نظر گرفته شده است. سامانه LSD برای افزایش کشش به آن اضافه شده و سامانه ایرودینامیکی بدنه به صورت ویژه طراحی شده‌اند. فولکس‌واگن برای کنترل سرعت دیوانه‌کننده در موارد مشکل‌زا یا پرخطر یک جفت چتر مهار‌کننده را در محفظه زیر بار قرار داده تا جان رانندگان به خطر نیفتد.

بیتلی با سرعت 330 کیلومتر در ساعت

 

منبع: عصر ایران

 

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید