Performancing Metrics

72 درصد کاربران بازگشت شافعی را مثبت ارزیابی کردند | اتاق خبر
کد خبر: 371958
تاریخ انتشار: 31 شهریور 1395 - 14:16
روی خوش اتاقی ها به بازگشت شافعی
در حالی که بیش از 2 هفته از بازگشت غلامحسین شافعی به صندلی ریاست خود می گذرد، 71.62 درصد اعضای اتاق بازرگانی در نظرسنجی بزرگ اتاق خبر اعلام کردند که این انتخاب به نفع اتاق بازرگانی خواهد بود.

14 شهریور در یک انتخابات نزدیک و نفس گیر غلامحسین شافعی موفق شد بعد از 14 ماه وقفه مجددا به کرسی ریاست اتاق بازرگانی ایران تکیه بزند. در همین راستا اتاق خبر(اتاق نیوز) در یک نظرسنجی از کاربران که اکثرا اعضای اتاق بازرگانی هستند درباره این انتخاب سوال کرد. با گذشت بیش از 2 هفته و اتمام زمان نظرسنجی نتایج به دست آمده از حمایت 71.62 اعضا از انتخاب شافعی خبر می دهد. در این نظرسنجی درباره این موضوع که آیا این انتخاب باعث بهبود عملکرد اتاق بازرگانی خواهد شد یا خیر سوال شده بود که 71.62 درصد معتقد بودند که مطمئنا حضور مجدد شافعی باعث بهبود عملکرد پارلمان بخش خصوصی خواهد شد.

گفتنی است که پیش از این نظرسنجی از سوی اتاق خبر درباره استعفای محسن جلال پور انجام شد که بر اساس آن 68.9 درصد از کاربران معتقد بودند که استعفای جلال پور از ریاست به سود اتاق بازرگانی است و در مقابل 31.1 درصد این استعفا را به سود اتاق بازرگانی نمی دانستند.

محسن جلال پور چهارمین رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران پس از انقلاب اسلامی در دهم مرداد سال جاری به دلیل بیماری قلبی استعفا داد و در روز 14 شهریور غلامحسین شافعی که پیش از جلال پور سابقه ریاست بر اتاق بازرگانی را داشت مجددا به ریاست انتخاب شد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید