Performancing Metrics

می‌خواهیم به لیگ قهرمانان اروپا برگردیم | اتاق خبر
کد خبر: 371967
تاریخ انتشار: 1 مهر 1395 - 04:53
مونتولیوو:
کاپیتان میلان بعد از پیروزی برابر لاتزیو تاکید کرد هدف او و هم‌تیمی‌هایش بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، میلان روزهای خوبی را در رقابت های سری A  پشت‌سر می‌گذارد. این تیم دومین پیروزی پیاپی خود را هم به دست آورد تا جایگاهش را در جدول رده بندی بهبود ببخشد. میلان در هفته پنجم در سن سیرو از لاتزیو پذیرایی کرد و توانست با دو گل به پیروزی برسد تا با 9 امتیاز و با تفاضل کمتر نسبت به یوونتوس، موقتا به رده سوم جدول رده بندی صعود کند. 

ریکاردو مونتولیوو بعد از بازی گفت: هدف ما در فصل جاری بازگشت به لیگ قهرمانان اروپاست و برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنیم. بازی برابر لاتزیو برای ما بسیار سخت بود. خوشبختانه توانستیم با عملکرد خوبی که از خود نشان دادیم، سه امتیاز را کسب کنیم. بر این باور هستم که شایسته این پیروزی بودیم. تنها در 10 دقیقه نخست بد بازی کردیم. بر این باور هستم که عدالت اجرا شد و میلان شایسته پیروزی بود.

کارلوس باکا، ستاره کلمبیایی میلان فصل درخشانی را سپری می‌کند. او توانست در دیدار برابر لاتزیو هم گلزنی کند تا تعداد گل های خود را در فصل جدید تنها بعد از گذشت پنج هفته به عدد پنج برساند. مونتولیوو به ستایش از باکا پرداخت و ادامه داد: او یک گلزن بالفطره است. بسیار خوشحالیم که چنین بازیکن بزرگی را در اختیار داریم.

کاپیتان میلان در پایان سخنانش نیز اظهار کرد: سن سیرو ورزشگاه اختصاصی میلان است اما باید بگویم بازی کردن در خانه بسیار سخت است چراکه هواداران انتظار زیادی از ما دارند. به عنوان کاپیتان تیم فشار زیادی را تحمل می کنم. نهایت تلاش خود را به کار می گیرم تا بهترین بازی خود را برای میلان به نمایش بگذارم. من و دیگر هم‌تیمی‌هایم با تلاش زیاد ثابت می کنیم شایسته پوشیدن پیراهن تیم بزرگ میلان را داریم.

انتهای پیام

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید