Performancing Metrics

ساختار دفاعی‌مان نسبت به ابتدای فصل بهتر شده است | اتاق خبر
کد خبر: 372001
تاریخ انتشار: 1 مهر 1395 - 11:19
سعداوی:
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از تعطیلات لیگ برتر برای هماهنگی بیشتر بازیکنان استفاده می‌کنیم ولی در کل چنین تعطیلاتی به تمامی تیم‌ها ضربه می‌زند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، نعیم سعداوی در نشست خبری پس از بازی با گسترش فولاد تبریز ما شناخت خوبی از گسترش فولاد داشتیم و بازی‌های قبلی این تیم را تحلیل کرده بودیم. گسترش فولاد مهره‌های خوبی در اختیار دارد و همچنین از مربی باکیفیتی همچنین فراز کمالوند بهره می‌برد. واقعا برایم جای سوال است که چرا این تیم در قعر جدول قرار دارد. اما معتقدم گسترش فولاد در آینده موفق شده و به رتبه‌های بالای جدول خواهد رسید.

وی ادامه داد: در بازی‌های ابتدایی لیگ موقعیت‌های زیادی به حریفان‌مان می‌دادیم اما در ادامه ساختار دفاعی تیم را بهبود بخشیدیم و در این بازی و همچنین بازی گذشته همه دیدند که حریفان به ندرت به دروازه ما نزدیک می‌شدند.

سعداوی درباره تعطیلی مسابقه‌های لیگ برتر عنوان کرد: مطمئنا لیگی پویا است که از نظم و انضباط خوبی برخوردار باشد. تیم‌هایی که جوان هستند و تغییرات زیادی نسبت به فصل گذشته داشته‌اند، از این تعطیلات برای هماهنگی بیشتر استفاده می‌کنند ولی بقیه تیم‌ها ضرر می‌بینند.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در رابطه با درگیری لفظی‌اش در نیمه نخست با یکی از اعضای کادر فنی گسترش فولاد اظهار کرد: اتفاق خاصی نیفتاد. به هر حال چنین چیزهایی شایسته نیست. در آن صحنه به خاطر فشار بازی، یکی از اعضای کادر فنی گسترش فولاد حرفی را زد که نباید می‌گفت.

وی درباره حضور غلامرضا باغ‌آبادی در کادر فنی فولاد خوزستان گفت:‌ آقای باغ‌آبادی همه کاره تیم من هستند و از نظر فنی کمک زیادی به فولاد خوزستان می‌کند. به نظرم فوتبال ایران قدر باغ‌آبادی را ندانسته است.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید