Performancing Metrics

دستگیری ۳۴ متهم در ملایر | اتاق خبر
کد خبر: 372024
تاریخ انتشار: 1 مهر 1395 - 15:42
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از شناسایی و دستگیری ۱۳ نفر سارق و ۲۱ نفر توزیع کننده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اتاق خبر  و به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان همدان، سرهنگ شعبان ترک نیا از شناسایی و دستگیری ۱۳ نفر سارق و ۲۱ نفر توزیع کننده مواد مخدر در ملایر خبر داد.

وی افزود: در راستای اجرای طرح مبارزه با سارقان و مجرمانی که در صدد ربودن اموال مردم هستند طی ۴ روز تلاش پلیس ملایر تعداد ۴ نفر سارق محصولات باغی به همراه اموال مسروقه، یک نفر سارق سیم برق با اعتراف به سرقت ۵۴۰ متر سیم از ۳ روستا، ۵ نفر سارق منزل، یک نفر کیف قاپ، یک نفر سارق لوازم داخل خودرو و یک نفر سارق مغازه توسط ماموران شرکت کننده در این طرح دستگیر شدند.

وی افزود: در همین راستا با حضور به موقع ماموران در صحنه، تعداد ۲ دستگاه خودروی پراید و تعداد ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد و ضمن تشکیل پرونده قضایی، سارقان تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند.

سرهنگ ترک نیا با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ خودحفاظتی در راستای کاهش فرصت های بروز جرم سرقت و سوء استفاده مجرمان و سارقان، اظهار داشت: تقویت اصول حفاظتی در نگهداری از اموال، تقویت پیشگیری وضعی در راستای پایش دقیق الکترونیکی اماکن اعم از منزل و مغازه و تماس فوری با پلیس در هنگام مشاهده موارد مشکوک می تواند عوامل بسیار مهمی در راستای کنترل و کاهش وقوع سرقت محسوب شود.

وی در ادامه از دستگیری ۲۱ نفر توزیع کننده مواد مخدر طی این مدت خبر داد و گفت: با اجرای چند مرحله طرح ضربتی پلیس طی این مدت مقدار ۳۷۲ گرم انوع مواد مخدر شیشه هروئین و تریاک به همراه آلات و ادوات استعمال مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر ضمن هشدار به خانواده ها و شهروندان در خصوص مراقبت و همراهی با فرزندان خود در محیط خانواده بیان داشت: مواد مخدر امروز تمام لایه های اجتماعی را در معرض خطر قرار داده و آنچه می تواند در موفقیت مبارزه پلیس کارساز باشد آگاهی بخشی اقشار مختلف جامعه نسبت به خطرات مرگبار این بلای خانمانسوز و شیوه های رفتار صحیح با فرزندان در محیط زندگی است تا زمینه کاهش تقاضا و نیل به پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر در جامعه مهیا شود.

94105

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید