Performancing Metrics

تجلیل از رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری در بهشهر | اتاق خبر
کد خبر: 372031
تاریخ انتشار: 1 مهر 1395 - 16:40
به همت اداره آموزش و پرورش شهرستان بهشهر، از رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری این شهرستان تجلیل شد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، در این مراسم که چهارشنبه شب در سالن همایش بصیرت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر برگزار شد، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر گفت: تلاش شبانه روزی دانش آموزان در کنار مشاوران و برنامه ریزی از مسائل مهمی است که در دوران تحصیل در مقاطع مختلف باید مورد توجه باشد.

قربانعلی اصغری افزود: عامل موفقیت این دانش آموزان توکل به خدا، توجه والدین و تلاش معلمین و مسئولان است که در ادامه راه کسب علم و دانش، این جوانان باید با امید و تلاش بیشتر، برای عمران و آبادانی ایران اسلامی تلاش کنند.

وی ادامه داد: موفقیت های دانش آموزان در کنکور سراسری امسال بیانگر تلاش مستمر آنان برای کسب رتبه برتر بوده است که در ادامه راه، توجه به مسائل آموزشی و رفع مشکلات مدارس برای افزایش روحیه در بین دانش آموزان فعلی و افزایش خودباوری در آنان برای کسب رتبه های برتر از مسائلی است که با قوت دنبال می شود.

امام جمعه بهشهر هم با تاکید بر تو.کل بر خدا و دوری از هوای نفس و وسوسه های شیطانی گفت: شیطان، وسوسه نفس، استعمار و دنیا گرایی از مسائل و معضلاتی هستند که مانع رشد انسان می شوند و باید از آن دوری کرد.

حجت الاسلام سید عربعلی جباری اظهار داشت: تلاش برای فراهم کردن امکانات مطلوب برای دانش‌آموزان از مسائل مهمی است که باید مورد توجه باشد و باید زمینه های این امکانات فراهم شود.

وی گفت: برنامه‌ریزی برای حصول موفقیت در عرصه‌های مختلف آموزشی، پرورشی، علمی، فرهنگی و .. از اولویت های مهمی است که آموزش و پرورش باید به آن توجه ویژه داشته باشد تا پیشرفت همه جانبه در آینده توسط این دانش آموزان و آینده سازان ایجاد شود.

در این مراسم بیش از ۲۰ دانش آموز دختر و پسر بهشهری که موفق به کسب رتبه زیر یکهزار در کنکور سراسری سال ۹۵ شدند تجلیل شد.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید