Performancing Metrics

پروازهای فرودگاه بندرعباس از سرگرفته می شود | اتاق خبر
کد خبر: 372046
تاریخ انتشار: 1 مهر 1395 - 19:08
مدیرکل فرودگاه های استان هرمزگان گفت: باتوجه به تغییرات و ابطال برخی پروازها که در فرودگاه بین المللی بندرعباس به مناسبت رژه نیروهای مسلح در روز 31 شهریورماه بوجود آمده بود، بعدازظهر امروز چهارشنبه ازسرگرفته می شود.

اتاق خبر:محمود امانی با اعلام این خبر افزود: اطلاعیه هوانوردی در این خصوص روزهای قبل صادر شده و هماهنگی لازم با خطوط هوایی صورت گرفته است.
وی ادامه داد: در راستای کمک به رفاه مسافران با هماهنگی صورت گرفته با شرکت های هواپیمایی سعی شده که با تغییر برنامه پروازی، پرواز های صبح به بعد از ظهر چهارشنبه منتقل یافته تا در روند پروازی خللی ایجاد نشود اما در برخی خطوط نیز شرکت های هواپیمایی با توجه به شرایط خود پرواز صبح خود را باطل اعلام کردند.
مدیرکل فرودگاه های استان هرمزگان با اعلام اینکه، این تغییر برنامه ها به مسافران از طریق شرکت های هواپیمایی از قبل اطلاع رسانی شده، خاطر نشان کرد: از مسافران خواسته شده قبل از حرکت به سمت فرودگاه با شماره های 33611020 و 33611030( اطلاعات پرواز ) تماس و با آگاهی از شرایط پروازی وارد فرودگاه شوند.
بزرگترین رژه دریایی وهوایی ارتش وسپاه امروز چهارشنبه 31 شهریورماه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس درآب های خلیج فارس برگزار شد.

منبع: ایرنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید