Performancing Metrics

اعلام محدودیتهای ترافیکی پایان هفته | اتاق خبر
کد خبر: 372079
تاریخ انتشار: 1 مهر 1395 - 10:17
پلیس راهور نیروی انتظامی محدودیت های ترافیکی پایان هفته را اعلام کرد و از شهروندان خواست آخرین اطلاعات راههای کشور را از طریق شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و سایت راهور ۱۲۰ دنبال کنند .

به گزارش اتاق خبر به نقل از  از پایگاه خبری پلیس راهور ناجا این محدودیت ها تا یکشنبه- چهارم مهرماه- ادامه دارد.

براساس این گزارش، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ روز پنجشنبه مورخ ۹۵/۰۷/۰۱ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ الی ۲۴ روز پنجشنبه مورخ ۹۵/۰۷/۰۱ از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه مورخ ۹۵/۰۷/۰۲ الی ساعت ۰۱:۰۰ بامداد روز شنبه مورخ ۹۵/۰۷/۰۳ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ روز جمعه مورخ ۹۵/۰۷/۰۲ الی ساعت ۰۱:۰۰ بامداد روز شنبه مورخ ۹۵/۰۷/۰۳ از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

در محور هراز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۵/۰۷/۰۲ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۷تا ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۵/۰۷/۰۲ با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل تردد انواع وسایل نقلیه از آب اسک به رودهن ( محدوده مشاء ) یکطرفه خواهد بود.

در محور کندوان، تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است و در محور هراز تردد تمام تریلرها کماکان ممنوع است.

همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ های ۹۵/۰۷/۰۱ و ۹۵/۰۷/۰۲ از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع است.

تردد تمام تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۵/۰۷/۰۲ از تهران به قائم شهر و بالعکس ، ممنوع است.

در محور آستارا – اردبیل و بالعکس تردد تمام تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴روز جمعه مورخ ۹۵/۰۷/۰۲ در محور فوق ممنوع است.

در محورهای قدیم قزوین – رشت ، آزاد راه کرج – قزوین و قزوین – زنجان و بالعکس نیز تردد تمام تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۵/۰۷/۰۲ در محورهای فوق ممنوع است.

در محور های هفتگل – باغملک – ایذه - شهرکرد و بالعکس تردد تمام تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه مورخ های ۹۵/۰۷/۰۱ ، ۹۵/۰۷/۰۲ و ۹۵/۰۷/۰۳ در محورهای فوق ممنوع است.

در محور اهر - تبریز و بالعکس تردد انواع کامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ روز پنجشنبه مورخ ۹۵/۰۷/۰۱ تا ساعت ۶ روز جمعه مورخ ۹۵/۰۷/۰۲ در محور فوق ممنوع است.

در محور زابل – زاهدان و بالعکس تردد تمام کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ های ۹۵/۰۷/۰۱ و ۹۵/۰۷/۰۲ در محور فوق ممنوع است.

در محور بیرجند – قاین و بالعکس تردد تمام تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۵/۰۷/۰۲ در محور فوق ممنوع است.

در محور های مشهد – قوچان، مشهد – سبزوار، مشهد – تربت حیدریه و بالعکس تردد تمام تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز پنجشنبه مورخ ۹۵/۰۷/۰۱ و همچنین از ساعت ۶ تا ۱۴ روز شنبه مورخ ۹۵/۰۷/۰۳ و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۵/۰۷/۰۲در محورهای فوق ممنوع است.

در محورهای سلفچگان – قم ، قدیم تهران- قم و بالعکس تمام وسایل نقلیه سنگین باربری ( تریلر ، کامیون و کامیونت ) به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۵/۰۷/۰۲ در محورهای فوق ممنوع است.

تمام وسایل نقلیه سنگین باربری( تریلر ، کامیون و کامیونت) به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی که از استان های جنوبی کشور به سمت تهران در حرکت هستند، باید از مسیر سه راهی نطنز- مورچه خورت – دلیجان- سلفچگان- ساوه به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

در محور بجنورد – آشخانه – چمن بید – جنگل گلستان و بالعکس تردد تمام تریلر ها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ های ۹۵/۰۷/۰۱ و ۹۵/۰۷/۰۲ در محور فوق ممنوع است.

در محور قدیم ساوه - همدان تردد تمام تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روز پنجشنبه مورخ ۹۵/۰۷/۰۱ و همچنین از ساعت ۶ روز جمعه مورخ ۹۵/۰۷/۰۲ تا ساعت ۱۲روز شنبه مورخ ۹۵/۰۷/۰۷ در محور فوق ممنوع است.

در محور کمربندی دهلران - اندیمشک در ساعت ۱:۰۰ روز پنج شنبه مورخ ۹۵/۰۶/۲۶ به علت بارش شدید باران و آب گرفتگی مسدود شد و تردد از مسیر جایگزین داخل شهر دهلران در حال انجام است.

در محور فرعی اولنگ به شاهرود در استان های گلستان و سمنان از ساعت ۱۱:۳۰ مورخ ۹۵/۰۱/۲۹ به علت بارش شدید باران و وقوع سیلاب و خرابی جاده تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید