Performancing Metrics

ایران امروز مستقل‌ترین و تاثیرگذارترین کشور منطقه و جهان است | اتاق خبر
کد خبر: 372126
تاریخ انتشار: 2 مهر 1395 - 12:20
ولایتی:
رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص به مناسبت هفته مقدس و روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران در صفحه اینستاگرامش نوشت: امروز در پناه اقتدار و امنیت، ایران اسلامی مستقل‌ترین و تاثیرگذارترین کشور منطقه و جهان محسوب می‌شود.

اتاق خبر: علی‌اکبر ولایتی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و روز بزرگداشت شهیدان و ایثارگران در صفحه اینستاگرام خود نوشت: هفته دفاع مقدس زمانی نورانی و آسمانی است برای بزرگداشت رشادت‌ها و شهامت‌های سرداران و سرآمدان ایثار و شهادت که نام خود را در تاریخ، به بزرگی و نیکویی ثبت و ضبط کرده‌اند و این ایام مقدس و روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران را گرامی می‌داریم.
بی‌تردید این روزهای نورانی یادآور نام نیک شخصیت‌های بی‌همتا و آسمانی است که با اقتداء به آموزه‌های بلند اسلامی، تبعیت از ائمه اطهار (علیهم السلام) و ارزش‌های متعالی کربلاء و فرمان‌بری از رهبری حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، عزت و سربلندی را برای کشورمان به ارمغان آورده‌اند و موجب افتخار برای همیشه تاریخ این سرزمین شدند.
در یک نگاه کلی به تاریخ ایران می‌توان مشاهده کرد که به دلایل مختلف و بعضا بسیار کوچک، بخشی از کشور در جهت منفعت طلبی پادشاهان به دیگران و قدرت‌های خارجی بخشیده می‌شد و تنها در سایه انقلاب اسلامی، حتی یک وجب از خاک میهن واگذار نشد و اجازه تجاوز به سلطه‌گران و مستکبران داده نشد و امروز هم در کمال افتخار، امنیت و اقتدار و با زعامت و هدایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اجازه دست‌اندازی داده نخواهد شد و مسیر رشد و تعالی کشور پیش می‌رود.
پیروزی در دفاع مقدس، بیرون راندن دشمنان از کشور و متجاوز دانستن صدام در عرصه بین‌المللی، بیانگر رشادت نیروهای بسیجی و نظامی و همراهی مردمی قهرمان و بزرگ است که اقتدار و سربلندی را برای کشور به وجود آوردند و امروز هم در پناه اقتدار و امنیت، ایران اسلامی مستقل‌ترین و تاثیرگذارترین کشور در منطقه و جهان محسوب می‌شور.
به روح بلند شهداء و امام بزرگوار صلوات می‌فرستیم و از خداوند متعال قدرانی از رشادت‌های ایثارگران و شهداء و در مسیر آنان گام برداشتن را مسالت می‌کنیم.

منبع: ایسنا

95103

نظرات
ADS
ADS
پربازدید