Performancing Metrics

بارسلونا بدون مسی ضعیف‌تر است | اتاق خبر
کد خبر: 372209
تاریخ انتشار: 3 مهر 1395 - 07:09
زیدان:
سرمربی رئال مادرید بارسلونا را بدون مسی تیمی ضعیف عنوان کرد.

زین الدین زیدان

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، رئال مادرید شنبه شب در هفته ششم لالیگا به مصاف لاس پالماس می‌رود. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: ضربات آزاد از اهمیت زیادی برخوردارند به خصوص که بازیکنان خوبی در این زمینه داریم. به همین علت خودمان را برای بازی و ضربات این چنینی خوب آماده می کنیم تا بتوانیم از این فرصت بهترین استفاده را ببریم.
سرمربی رئال مادرید درباره وضعیت بازیکنانش اظهار کرد: به همه بازیکنان نیاز داریم. فقط به کریم بنزما و آلوارو موراتا نیاز نداریم بلکه ماریو نیز می تواند به تیم کمک کند. او عضوی از این گروه است. بعضی از بازیکنان نیز می توانند در خط حمله بازی کنند. برای هر بازی در این رابطه تصمیم می گیریم. بنزما بهتر شده است و از این موضوع خوشحالم.
زیدان در ادامه افزود: کیلور ناواس در فهرست دعوت شدگان برای بازی فردا خواهد بود و تیم را همراهی خواهی کرد. فابیو کونترائو نیز در وضعیت نرمالی به سر می برد و می تواند در لیست دعوت شدگان باشد.
سرمربی فرانسوی درباره آسیب‌دیدگی‌ها اظهار کرد: همیشه برخی از آسیب دیدگی‌ها نگران کننده است و نمی‌توانیم در این باره کاری انجام دهیم. امیدوارم این آسیب ها شدید نباشند و به زودی بازیکنان بتواند تیم را همراهی کنند. بازیکنان زیادی داریم و می‌توانیم جایگزین کنیم. فردا نیز این چنین خواهد بود و برای بازی سه شنبه باید دید بازیکنان آسیب دیده چه شرایطی خواهند داشت.
زیدان در مورد عکس منتشر شده فیلیپه لوییس (بازیکن برزیلی از وضعیت پای خود پس از خطای لوییس سوارس در دیدار بارسلونا و اتلتیکو مادرید عکسی منتشر کرد) گفت: ندیدم چه اتفاقی افتاد. نمی خواهم وارد این مسائل شوم. موضوعات دیگری ذهنم را مشغول کرده است.
لیونل مسی در دیدار بارسلونا و اتلتیکو مادرید آسیب دید و سه هفته از میادین دور خواهد بود. سرمربی مادرید درباره بارسا بدون مسی اظهار کرد: بارسلونا بدون او ضعیف تر است. نمی دانم خیلی ضعیف تر است یا نه اما متفاوت است.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید