Performancing Metrics

دوست دارم تا پایان فوتبالم در استقلال باشم | اتاق خبر
کد خبر: 372210
تاریخ انتشار: 3 مهر 1395 - 07:24
حسینی:
مدافع تیم فوتبال استقلال می گوید از اینکه رضایت کادرفنی و منصوریان را جلب کرده بسیار خوشحال است.

مجید حسینی

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، سیدمجید حسینی مدافع جوان استقلال در گفت‌وگو با سایت این باشگاه درباره شرایط خود و تیمش در پایان هفته هفتم لیگ برتر اظهار کرد: استقلال شرایط خیلی خوبی دارد. تیم ما توانست در دیدار با پرسپولیس و ذوب آهن که ۲ تیم خوب لیگ هستند، ۴ امتیاز کسب کند و با روحیه خوب وارد تعطیلات شود. ما از تعطیلات قبل به خوبی استفاده کردیم و اطمینان دارم در این تعطیلات هم به آمادگی بالاتری می رسیم و با تمام قدرت به مصاف حریفان می رویم. من به موفقیت استقلال اطمینان کامل دارم. دس

حسینی درباره رضایت منصوریان از عملکردش تا این هفته گفت: صحبت های آقای منصوریان را خواندم و از لطف و اطمینان ایشان از صمیم قلب تشکر می کنم. من همیشه در تمرینات استقلال با تمام وجود کارم را انجام می دهم و نهایت تلاشم را به کار می گیرم. از اعتماد علی آقا هم بسیار ممنونم و همواره تلاش می کنم جواب این اعتماد را به بهترین شکل ممکن بدهم. هر زمان برای استقلال به میدان برم، با همه وجود این کار را انجام می دهم و خوشحالم که توانسته ام رضایت کادر فنی، همبازیان عزیز و هواداران ارزشمند استقلال را جلب کنم.

او در پایان گفت: این که در چنین مقطعی از فصل از جانب سرمربی استقلال بحث تمدید قراردادم مطرح می شود، بسیار برایم ارزشمند و افتخاری بزرگ است. پوشیدن پیراهن استقلال برایم ارزشمند است و دوست دارم تا پایان فوتبالم برای استقلال بزرگ بازی کنم. پیراهن استقلال بر تن بازیکنان بسیار بزرگی بوده و حالا که من هم عضوی از این مجموعه بزرگ و پرافتخار هستم، ارزش آن را می دانم. تمدید قرارداد برای من بسیار خبر خوبی است و روحیه و انگیزه ام را چندین برابر می کند.

انتهای پیام/

کد: 94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید