Performancing Metrics

هفته هشتم لیگ دسته یک فوتبال | اتاق خبر
کد خبر: 372221
تاریخ انتشار: 3 مهر 1395 - 10:05
هفته هشتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران موسوم به لیگ آزادگان امروز (جمعه) در حالی برگزار شد که گل گهر سیرجان توانست جایگاه خود را در صدر حفظ کند.

فوتبال لیگ دسته یک

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، هفته هشتم لیگ آزاداگان امروز با برگزاری 9 دیدار به پایان رسید و طی آن گل‌گهر سیرجان با پیروزی در زمین فجرسپاسی توانست به صدرنشینی خود ادامه دهد.

فجر سپاسی شیراز صفر – گل گهر سیرجان 2

گل گهری ها با این پیروزی جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کردند و با تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار گرفتند. اکبر صغیری هم با گلی که در این دیدار به ثمر رساند به رده دوم جدول گلزنان لیگ یک صعود کرد.

گلها: اکبر صغیری(15) ، حمید گلزاری(88) برای گل گهر سیرجان

پارس جنوبی جم بوشهر صفر – اکسین البرز 2

این بازی مصاف فیروز کریمی با داماد خود مهدی تارتار بود که با پیروزی اکسین و فیروز کریمی همراه بود. تارتار قبل از بازی عنوان کرده بود که امیدوار است فیروز کریمی بعد از 20 سال اولین کادوی تولدش را به دامادش بدهد ولی این حسرت تارتار 21 ساله شد. اکسین البرز با این پیروزی با تفاضل کمتر نسبت به گل گهر سیرجان در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفت.

گلها: امیر میربزرگی (85)، علی امیری(88) برای اکسین البرز

خونه به خونه بابل 6 – راه آهن یزدان صفر

در دیدار 2 تیم پرمهره لیگ آزادگان، خونه به خونه بابل با 6 گل راه آهن یزدان را در هم کوبید. نکته جالب اینکه این نتیجه در روزهایی برای خونه به خونه بدست آمد که آنها مدعی شده اند گروهی برای نتیجه نگرفتن آنها در مسابقات لیگ یک، 500 میلیون تومان سرمایه گذاری کرده است.

گلها: میثم نقی زاده (4،پنالتی) ، پژمان نوری (20)، محمد غلامی(27)، محمد خلیلی(50)، امیرحسین فشنگچی(78) و حمید کاظمی(81) برای خونه به خونه

ملوان بندرانزلی 2 – مس کرمان یک

در مصاف دو تیمی که 2 مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران را در اختیار داشتند، محمد مایلی کهن توانست مچ منصور ابراهیم زاده را بخواباند و ضمن اینکه اولین باخت مس کرمان را رقم زد، خود را به رده پنجم لیگ دسته اول فوتبال ایران رساند.

گلها: شاهین ثاقبی(17)، حسین شنانی(44) برای ملوان بندرانزلی و  مهدی دغاغله(47) برای مس کرمان

استقلال اهواز صفر – سپیدرود رشت یک

در آخرین بازی امروز سپید رود رشت در شرایطی که با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند، استقلال اهواز را شکست داد و جای خود را در رده سوم جدول رده بندی حفظ کرد. در مقابل، استقلال اهواز هم با قبول شکست در این دیدار به قعر جدول سقوط کرد و باید دید حمید فرزانه سرمربی این تیم  درباره این باخت چه اظهارنظری انجام می‌دهد.

گل:سید هادی موسوی (75)

خیبر خرم آباد یک – ایرانجوان بوشهر صفر

خرم آبادی ها که با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند بالاخره توانستند در این فصل از مسابقات لیگ دسته اول ایران به پیروزی برسند و خود را از انتهای جدول جدا کنند و تا رده پانزدهم صعود کنند.

گل: شهاب دارایی (15)

نتایج دیگر بازی های هفته هشتم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران به شرح زیر است:

مس رفسنجان صفر – نساجی مازندران یک - گل‌: عباس یحیی بیگی(17)

بادران تهران صفر – نفت مسجد سلیمان صفر

آلومینیوم اراک صفر – فولاد یزد یک

انتهای پیام/

کد: 94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید