Performancing Metrics

انتقاد مدیرعامل تاکسیرانی تهران از روند کند تحویل تاکسی های نو | اتاق خبر
کد خبر: 372294
تاریخ انتشار: 3 مهر 1395 - 21:45
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از روند کند تحویل تاکسی های نو که موجب بروز مشکلاتی برای دارندگان تاکسی های فرسوده شده است انتقاد کرد.

اتاق خبر:میثم مظفر روز شنبه در حاشیه ستاد استقبال از مهر درجمع خبرنگاران گفت: با توجه به ممنوعیت ورود تاکسی های فاقد معاینه فنی به محدوده زوج و فرد با اجرای طرح کاهش ؛روند کند تحویلتاکسی های نو مشکلاتی برای دارندگان تاکسی با عمر بیش از 10 سال ایجاد شده است.
وی با اشاره به اینکه وزارت کشور متولی اجرای طرح کاهش است افزود : باید سرعت العمل بیشتری در امر نوسازی ناوگان تاکسیپایتخت انجام شود .
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران خاطرنشان کرد: از دولت انتظار داریم برای تاکسی ها فرصت دوماهه قائل شود تا بخش زیادی از تاکسی های فرسوده ؛ نوسازی شود .
وی یاد آورشد: از ابتدای آغاز طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی تاکنون بیش از پنج هزار تاکسی نوسازی شده است.
وی افزود: با این حال 10 هزار تاکسی فرسوده در شهر تهران وجود دارد که بدلیل نداشتن معاینه فنی از امروز نمی توانند وارد طرح زوج و فرد شوند.
مظفر در ادامه از ارائه خدمات رایگان سازمان تاکسیرانی به چهار هزار و 800 دانش آموز معلول و استثنائی پایتخت همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.
وی افزود: بیش از 10 هزار راننده تاکسی برای سال تحصیلی جدید دوره های آموزشی لازم را گذرانده و از نظر اعتبار بیمه کامل سرنشین، معاینه فنی و سلامت جسمی و روانی کنترل شده اند.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد : تائیدیه معاینه فنی برای دریافت برچسب سرویس مدارس ضروری است.
مظفر از استقرار خودروها و عوامل کنترل نظارتی در چهارراه ها و میادین اصلی که تقاضای بیشتری وجود دارد خبر داد و گفت: از طریق مرکز کنترل نظارت هوشمند ناوگان تاکسیرانی تجمع مسافر رصد و درصورت نیاز تاکسی هایی که درحالت آماده باش قرار دارند به منطقه اعزام می شوند.

منبع: ایرنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید